دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بیست‌وچهارمین دوره صورت گرفت؛

جشن ازدواج ۲۵ زوج دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند

بیست‌وچهارمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند برگزار شد.
کد خبر : 627486
برگزاری ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد ناحیه مرند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مرند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند محمدحسین صادقی در بیست‌وچهارمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: ازدواج سنت حسنه، سنت الهی، سنت نبی اکرم (ص) و مقدمه‌ای بر حرکت‌های بزرگ به سمت کمال انسانی است.




بیشتر بخوانید:


جشن ازدواج ۱۴۰ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند افزود: با ازدواج آرامش و صمیمیت میان زوجین تقسیم می‌شود، هرچند که آنان مسئولیت بسیار سنگین‌تری دارند.


حجت‌الاسلام حسن محمودی مؤسس ازدواج آسان استان آذربایجان‌شرقی هم در این مراسم گفت: خانواده‌ها باید زمینه را برای ازدواج آسان و پایدار جوانان فراهم کنند.


وی اظهار کرد: جوانان باید در انتخاب شریک زندگی خود دقت داشته باشند و پایه ازدواج را بر اساس عشق و علاقه و صمیمیت پایه‌گذاری کنند تا ازدواج موفق و پایدارتری داشته باشند.


ترویج فرهنگ ازدواج با ازدواج دانشجویی


در ادامه حجت‌الاسلام حسن حیدرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گفت: جشن ازدواج دانشجویی بر اساس دستور مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و شعار ازدواج دانشجویی ازدواج آسان، پایدار است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گفت: از اصول مهم همسرداری شناخت زوجین از یکدیگر است و اگر زوجین می‌خواهند زندگی مشترک و موفق داشته باشند، حالات روحی و نشانه‌های اقتدار مرد و نشانه روحی و ظرافت زن و همدیگر بشناسند.


حیدرزاده بیان کرد: معاون نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند در نظر دارد زمینه سفر به مشهد مقدس برای سه شب با برنامه‌های متنوع از جمله کارگاه تخصصی برای این زوج‌های جوان هدیه دهد.


وی یادآور شد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم‌هزینه از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن ازدواج دانشجویی است و نقش اساسی در سالم‌سازی فرد و اجتماع دارد و از سوی دیگر نادیده گرفتن این سنت الهی ریشه در ناهنجاری‌های بسیاری در جامعه دارد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب