دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1400 - 12:46
در قالب مسابقات چندگانه ورزشی برگزار شد؛

رقابت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در 4 رشته ورزشی

مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اداره تربیت بدنی این واحد دانشگاهی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار کرد.
کد خبر : 627439
دامغان



محمدعلی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در دامغان عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش، اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با همکاری انجمن تربیت‌بدنی به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های پرتاب دارت، پرتاب توپ بسکتبال، دراز و نشست و شنا سوئدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه اقدام کرد.




بیشتر بخوانید:


پیاده‌روی دانشگاهیان دانشگاه آزاد دامغان با شعار نشاط و سلامتی




مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود: این مسابقات در دو روز برای خانم‌ها و آقایان با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد.


رقابت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در 4 رشته ورزشی



وی با اشاره به اینکه مؤلفه‌هایی مانند پویایی، تقویت روحیه انتقادپذیری، کسب مهارت‌های ایستادگی و مقاومت در برابر رخدادهای ناخوشایند و کسب موفقیت‌های اجتماعی ازجمله ویژگی‌های افرادی است که در ورزش‌های همگانی فعالیت دارند، افزود: تقویت این ویژگی‌هاست که آستانه تاب و تحمل فرد را بالا می‌برد و از آنها یک فرد با نشاط می‌سازد.



انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته