دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فصل دانشجو(۱۳۳)/ رضاپور تأکید کرد؛

لزوم پرورش تفکر انتقادی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر بر اهمیت پرورش تفکر انتقادی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانشجویان تأکید کرد.
کد خبر : 626906
آذر



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آذرشهر، علی رضاپور در مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با گرامیداشت یاد سه شهید استکبارستیز ۱۶ آذر بر اهمیت پرورش تفکر انتقادی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانشجویان تأکید کرد و استفاده صحیح از وسایل ارتباط جمعی و آموزش و بهبود مستمر مهارت‌ها را رمز موفقیت نسل جوان دانست.(بیشتر بخوانید)


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر جوانان را به دقت در تنظیم شبکه زندگی توصیه و بیان کرد: خانواده، دوستان، همکاران، هم‌کلاسی‌ها و سایت‌های اینترنتی وپلتفرم‌های فضای مجازی در مجموع شبکه زندگی افراد را تشکیل می‌دهند؛ اگر این شبکه‌ها هوشمندانه و عاقلانه تنظیم و انتخاب شوند، ضامن پیشبرد اهداف خواهند بود.


وی گفت: همزمان شبکه زندگی، پایش مستمری می‌طللبد تا افکار سمی که کاری جز القای نامیدی و یا بی‌خیالی ندارند را مانند علف‌های هرز کشاورزی از جای کند و آن را با افکار و ایده‌های سالم جایگزین کرد. انتخاب افراد مرجع عاقل و سالم و پیروی از منش و سبک فکری ایشان نقش نقش برجسته‌ای در ساخت آینده افراد دارد.


سعید شیپوریان عضو هئیت علمی رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر هم با تشریح نقش حسابدار در اقتصاد جامعه به بررسی تکنولوژی بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال پرداخت.


در پایان مراسم به دانشجویان منتخب از طرف گروه‌های آموزشی لوح سپاس اعطا و از آنان تجلیل شد.


لزوم پرورش تفکر انتقادی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانشجویان


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته