دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1394 - 14:13

واحد آزادشهر و مرکز کلاله برای نیم‌سال دوم در 90 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و مرکز کلاله برای نیم‌سال دوم تحصیلی۹۵-۹۴ بدون کنکور در بیش از 90 رشته در مقاطع کار‌شناسی پیوسته و نا‌پیوسته- کاردانی ناپیوسته و پیوسته دانشجو می‌پذیرند.
کد خبر : 62653

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان این مطلب گفت: «در راستای تحقق اهداف و توسعه علمی، پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی واحد آزادشهر و رسالت آموزشی خود، این واحد دانشگاهی در نظر دارد نسبت به پذیرش دانشجو دربیش از 90 رشته تحصیلی در مقاطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته - کاردانی ناپیوسته و پیوسته بدون کنکور اقدام کند.»


دکتر کاظم شریعت‌نیا اظهار کرد: «داوطلبان تحصیل در واحد آزادشهر و مرکز کلاله می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www. azmoon. org پس از آگاهی از شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.»


وی با بیان اینکه داوطلبان تحصیل در مرکز کلاله هم می‌توانند با ثبت نام در بیش از 90 رشته واحد آزادشهر در این مرکز کنند، گفت: «مرکز کلاله زیر نظر واحد آزادشهر فعالیت داشته و داوطلبان تحصیل در مرکز کلاله حق این انتخاب را دارند که در رشته‌های واحد آزادشهر ثبت نام کرده و مکان تحصیل خود را مرکز کلاله قرار دهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته