دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 09:24

برتری دانشگاهیان واحد تبریز در بیستمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت، ۲۰ مقام بر‌تر را به خود اختصاص دادند.
کد خبر : 6244

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، از تعداد ۳۰ نفر شرکت کننده (شامل: استادان، دانشجویان و کارکنان واحد تبریز) در این دوره از مسابقات، ۲۰ نفر موفق به اخذ رتبه‌های اول و دوم شدند که رتبه‌های اول در مرحله کشوری شرکت خواهند کرد.


در بخش استادان و در رشته تحقیق، صابر آسایش و راحله فرحزادی رتبه اول، مینا وحدانی رتبه دوم و رعنا وحدانی در رشته ترتیل رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.


در بخش دانشجویان: رضا علیزاده در رشته ترتیل رتبه اول، علی شفیعی در رشته حفظ ۳ جزء رتبه اول، یحیی راثی در رشته حفظ کل رتبه اول، زهرا آقابابایی در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه اول، راضیه میزانی در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول، رقیه شاهی در رشته حفظ ۵ جزء رتبه اول، سمیره مهدیان در رشته تحقیق رتبه اول، رویا جدی در رشته تحقیق رتبه دوم و سجاد عباسی نسب در رشته اذان رتبه دوم را کسب کردند.


همچنین در بخش کارکنان، در رشته تحقیق، محرم‌پور می‌سور رتبه اول ومیرسعید اوجاقی رتبه دوم، در رشته ترتیل، علی راشدی وسمیه صدیق رتبه دوم و فاطمه اقراری رتبه سوم، احمد شریعت در رشته حفظ ۵ جزء رتبه اول و ابوالفضل قربان‌زاده در رشته حفظ ۳ جزء رتبه اول را به خود اختصاص دادند.


مرحله استانی بیستمین مسابقات شفاهی قرآن و عترت (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته