دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1400 - 19:52
نقش عنوان کرد؛

امنیت حداکثری دانشجویان با اتصال دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به خط قطار شهری

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: پیگیری اتصال این دانشگاه به خط قطار شهری از پروژه‌هایی بود که در این مدت به جد انجام شد.
کد خبر : 623649
امیرضا نقش رئیس سابق دانشگاه آزاد نجف‌آباد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، ‌امیررضا نقش در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به بیان تاریخچه و توانمندی‌های واحد نجف‌آباد پرداخت و اظهار کرد:‌ برگزاری این مراسم در هفته بسیج را به فال نیک می‌گیرم.




بیشتر بخوانید:


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد معرفی شد




وی افزود: اگر امروز اقتدار و امنیت داریم، اگر نام این کشور را در پهنه عالم با عظمت و بزرگی بر زبان می‌آورند، به دلیل رشادت‌ها و برکت خون شهداست. کارکنان،‌ اعضای هیئت علمی و مدیران اجرایی همه دست به دست هم داده و این اتفاق را رقم زده‌اند.


رئیس سابق دانشگاه آزاد نجف‌آباد ادامه داد: اگر در مدت تصدی بنده توفیقی حاصل شده بدون شک به دلیل همیاری و همدلی همه همکارانم در این واحد دانشگاهی بوده است.


نقش خاطرنشان کرد:‌ دانشگاه آزاد نجف‌آباد گل سرسبد تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدوارم که در ادامه راه بتواند مانند گذشته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد.


وی به ارائه عملکرد دوران تصدی خود به‌عنوان رئیس واحد نجف‌آباد پرداخت و متذکر شد: یکی از پروژه‌هایی به جد پیگیر آن بودیم، پروژه اتصال دانشگاه به خط قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد بود. این پروژه سهم بسزایی در ایجاد امنیت حداکثری دانشجویان در مسیر رفت و آمد به دانشگاه دارد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته