دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1400 - 16:33
با حضور مسئولان؛

رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه معرفی شد

رئیس جدید اداره حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با حضور هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 621976
حراست



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مبارکه، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با حضور هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار و محسن رنجبر به‌عنوان رئیس جدید حراست دانشگاه معرفی و از تلاش سیدرضا هاشمی در دوره مدیریت این اداره قدردانی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت‌ها امانتی در نزد افراد هستند. معمولاً در هر سیستم و مجموعه‌ای مسئولیت‌ها بین افراد دست‌به‌دست می‌شود و آنچه مهم خواهد بود، خدمت صادقانه، دلسوزی و تلاش برای ارتقای سطح خدمات توسط مسئولان مربوطه است.(بیشتر بخوانید)


جلیل عمادی افزود: حراست یکی از جایگاه‌های مهم و حساس در هر مجموعه‌ای است که انصافاً سیدرضا هاشمی به‌خوبی توانسته اهداف و برنامه‌های این حوزه را عملی کند.


وی اضافه کرد: حفاظت و صیانت از داشته‌ها، منابع و نیروی انسانی در دانشگاه از شایستگی‌های مجموعه حراست دانشگاه بوده که مسئولان نهایت تلاش و اهتمام خود را برای حفظ دستاوردها و سرمایه‌های دانشگاه به کار بسته‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ادامه داد: محسن رنجبر نیز یکی از افراد شایسته، دلسوز و متعهدی بوده که قطعاً در سمت مسئول حراست دانشگاه منشأ خدمات ویژه و ارزنده خواهد بود و با استفاده از تجربیات خود و تعامل مسئولان دانشگاه و تلاش و جدیت در راه اعتلای این حوزه گام‌های مؤثری بردارد.


امنیت و آرامش مهم‌ترین عامل پیشرفت امورات در دانشگاه است


مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت: حراست گوش شنوا و چشم بینای مدیریت و ارکان دانشگاه بوده و باید همه مسائل و مشکلات را ببیند و از همه بخش‌ها در رصد مسائل یک سر و گردن بالاتر باشد.


محمدجواد فرهنگ توضیح داد: امنیت و آرامش مهم‌ترین مؤلفه برای پیشرفت امور دانشگاه بوده و حراست باید با همیاری و همفکری کارکنان و استفاده از خرد جمعی راهگشای بسیار خوبی در مشکلات باشد و باید وضعیت دانشگاه را به‌طور مستمر پایش کند تا زمینه تصمیم‌گیری مناسب که به‌عنوان یکی از مهارت‌های مدیریتی است، برای مسئولان دانشگاه فراهم شود.


وی گفت: تصمیم‌گیری بر مبنای اطلاعات صحیح، باعث رشد و توسعه دانشگاه می‌شود که دانشگاه‌ها از تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های مهم محروم هستند. حراست بازوی توانمند رئیس دانشگاه در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلی دانشگاه بوده که می‌توانند نظرهای خوبی را ارائه دهند.


به گزارش آنا در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از خدمات شایسته و ارزشمند سیدرضا هاشمی مدیر سابق حراست قدردانی و در احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، محسن رنجبر به‌عنوان مسئول اداره حراست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.


رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه معرفی شد


رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه معرفی شد


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته