رسانههای مرجع و خبرگزاریها نیازمند احیا و تقویت هستند
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از رشت، مهدی پارسا در نشست امضای تفاهمنامه همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان با دانشگاه آزاد گیلان در حوزه فرهنگ رسانه با تأکید بر لزوم شناخت و درک مدیران به اهمیت خبر و رسانه در دنیای امروز اظهار کرد: خروجی عدم شناخت مسئولان از رسانه، گرایش مردم به رسانههای غیرملی و اغلب معاند و معارض است که از هر خلئی برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکنند.
بیشتر بخوانید:
انعقاد تفاهمنامه سازمان بسیج رسانه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی
وی با اشاره به مزیتهای پذیرش دانشجویان خارجی بهویژه از کشورهای همسایه افزود: این دانشجویان میتوانند فرصت خوبی برای انتقال آموزههای جمهوری اسلامی باشند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه رسانههای معتبر دنیا از جمله رویترز، فرانسپرس، آسوشیتدپرس و یونایتدپرس ۷۰ درصد اخبار دنیا را در دست دارند، تأکید کرد: متأسفانه بخش عمدهای از این خبرها با تز فکری صهیونیسم مدیریت میشود.
پارسا عملکرد رسانههای ملی در حوزه پدافند خبری را نیازمند نقویت دانست و بیان کرد: نیازمند اقدامات مؤثر در حوزه آفند خبری نیز هستیم.
وی رسانههای مرجع و خبرگزاریها را نیازمند احیا و تقویت دانست و یادآور شد: هرچهقدر شاهد بازتاب خبری بیشتر باشیم، گرایش مردم به رسانههای غیرمرجع نیز کاهش مییابد.
رئیس بسیج رسانه گیلان خواستار برگزاری نشستهای رسانهای با دانشجویان بهویژه با موضوع همسایگان شد و بیان کرد: دانشجویان غیرایرانی سفیران جمهوری اسلامی هستند و باید از این فرصت برای انتقال فرهنگ استفاده کنیم.
پارسا با اشاره به ضرورت همکاری بسیج رسانه و دانشگاه در حوزه سواد رسانهای توضیح داد: حال رسانههای استان در بخشهای اقتصادی و سیاسی و فرهنگی خوب نیست و باید به تقویت آنان کمک کنیم.
انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/
انتهای پیام/