دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1400 - 14:10
دوستار مطرح کرد؛

جلوگیری از اعمال‌نظر و سلایق شخصی در سند تحول و تعالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: جلوگیری از اعمال‌نظرها و سلایق شخصی در تصمیم‌گیری‌ها، قائم به شخص نبودن اهداف و برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاهی با شاخص‌های عینی و ملموس سه فایده مهم اجرای سند تحول دانشگاه است.
کد خبر : 619795
دوستار در انزلی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار در نشست با اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی که سندی برای اجراست، اظهار کرد: استفاده از دو اصطلاح «تحول» و «تعالی» در عنوان این سند، بیانگر سنجش میزان موفقیت برنامه‌ها و بهره‌گیری از تمام توان بالقوه کارکنان در سطوح فردی، تیمی و سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی است.




بیشتر بخوانید:


نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه استفاده از آموزش به‌عنوان ابزار اصلی اصلاح فرهنگ و تربیت باید جزء نگرش اصلی مدیران قرار گیرد، مطرح کرد: نقش اصلی در اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برعهده رؤسای واحدهای دانشگاهی با محور استادان و کارکنان است.


دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: این سند بر اساس برنامه راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت قوه عاقله را در سه محور «درگیرشدن با مسائل کشور»، «تربیت فرهنگی، اخلاقی و هویتی دانشجویان» و «تحول مستمر و ضرورت دائمی در محیط دانشگاه» پیگیری می‌کند.


دوستار با تأکید بر اینکه در کوتاه‌ترین زمان سه فایده مهم در اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی قابل پیش‌بینی است، گفت: جلوگیری از اعمال‌نظرها و سلایق شخصی در تصمیم‌گیری‌ها، قائم به شخص نبودن اهداف و برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد واحدها با شاخص‌های عینی و ملموس سه فایده مهم در اجرای این سند است.


وی با تأکید بر اینکه تمامی اجزای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف اجرا تدوین و آماده و کاملاً قابل‌کنترل و ارزیابی است، افزود: ارزیابی عملکرد واحدها بر اساس سنجش‌های سند تحول است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب