جلوگیری از اعمالنظر و سلایق شخصی در سند تحول و تعالی
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار در نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی که سندی برای اجراست، اظهار کرد: استفاده از دو اصطلاح «تحول» و «تعالی» در عنوان این سند، بیانگر سنجش میزان موفقیت برنامهها و بهرهگیری از تمام توان بالقوه کارکنان در سطوح فردی، تیمی و سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی است.
بیشتر بخوانید:
نهادینهسازی فرهنگ عفاف و حجاب در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه استفاده از آموزش بهعنوان ابزار اصلی اصلاح فرهنگ و تربیت باید جزء نگرش اصلی مدیران قرار گیرد، مطرح کرد: نقش اصلی در اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برعهده رؤسای واحدهای دانشگاهی با محور استادان و کارکنان است.
دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: این سند بر اساس برنامه راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت قوه عاقله را در سه محور «درگیرشدن با مسائل کشور»، «تربیت فرهنگی، اخلاقی و هویتی دانشجویان» و «تحول مستمر و ضرورت دائمی در محیط دانشگاه» پیگیری میکند.
دوستار با تأکید بر اینکه در کوتاهترین زمان سه فایده مهم در اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی قابل پیشبینی است، گفت: جلوگیری از اعمالنظرها و سلایق شخصی در تصمیمگیریها، قائم به شخص نبودن اهداف و برنامهها و ارزیابی عملکرد واحدها با شاخصهای عینی و ملموس سه فایده مهم در اجرای این سند است.
وی با تأکید بر اینکه تمامی اجزای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف اجرا تدوین و آماده و کاملاً قابلکنترل و ارزیابی است، افزود: ارزیابی عملکرد واحدها بر اساس سنجشهای سند تحول است.
انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/
انتهای پیام/