دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1400 - 13:07
به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی؛

سومین دوره مشکات برگزار شد

سومین دوره آموزشی تشکیلاتی مشکات به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و با هدف آماده سازی شرکت‌کنندگان، برای شروع فعالیت‌های دانشجویی تشکیلاتی به‌صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر : 622882
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی، سومین دوره آموزشی تشکیلاتی «مشکات» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و با هدف آشنایی و آماده سازی شرکت‌کنندگان، برای شروع فعالیت‌های دانشجویی تشکیلاتی به‌صورت مجازی برگزار شد.


در گام نخست کلاس تشکیلات و رسالت دانشجویی با تدریس مهدیه جوکار از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و با هدف آشنایی با تشکیلات، چرایی کار تشکیلاتی و شیوه فعالیت در تشکل‌های دانشجویی برگزار شد.


در گام بعدی کارگاه رسانه با تدریس مریم نظری از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی و اتحادیه دفتر تحکیم وحدت برگزار شد که در آن به ماهیت رسانه و ضرورت فعالیت رسانه‌ای، اصول تبلیغات و ساختار یک رسانه‌ خوب توضیحاتی ارائه شد.


در روز دوم این دوره ابتدا کارگاه یادداشت‌ نویسی با تدریس رضا کردلو تشکیل شد، در این کارگاه ابتدا چرایی و اهمیت نوشتن بررسی شد و در ادامه نیز در رابطه با چگونگی انتخاب یک سوژه و گام برداشتن و تلاش برای شناخت آن، صحبت شد. در پایان هم درباره اصول یادداشت‌نویسی، نظام معنایی و چگونگی تصویری نوشتن، توضیحاتی ارائه شد.


در کلاس کنش‌گری زنان که با تدریس مهدیه دهقان از ادوار تحکیم وحدت تشکیل شد به لزوم فعالیت و کنشگری در حوزه زنان پرداخته شد و سپس در رابطه با نحوه کنش‌گری مناسب نیز صحبت شد.


آخرین کلاس نیز کنش‌گری سیاسی با تدریس زهرا مظهری دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی بود و در آن لزوم داشتن تحلیل سیاسی، رصد اخبار و همچنین نحوه کنش‌گری سیاسی در قالب یک تشکل دانشجویی، پرداخته شد.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته