دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1400 - 10:08
نعمتی تأکید کرد؛

توسعه پایدار نیازمند تقویت تفکر بسیجی در جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان اینکه رشد و پیشرفت اقتصادی به‌عنوان یک مؤلفه مهم اقتدار کشور مطرح است، تأکید کرد که گسترش تفکر و فرهنگ بسیج اقتدار اقتصادی به همراه دارد.
کد خبر : 622805
نعمت‌الله نعمتی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دامغان، نعمت‌الله نعمتی در نشست بصیرتی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اظهار کرد: بسیج دارای اهداف والای اخلاقی و فرهنگی بوده و مهم‌ترین شاخص آن در بُعد تربیتی ایجاد روحیه دفاعی و ایستادگی در برابر دشمن است‌.




بیشتر بخوانید:


بسیج دانشجویی هوشمندانه و جهادگونه گوش‌ به‌ فرمان ولایت است




وی اضافه کرد: مهم‌ترین هدف دفاعی بسیجی‌، دفاع از اسلام و میهن بوده و عنصر وحدت و انسجام یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بسیج بوده و شاخص شهادت‌طلبی بارزترین ویژگی بسیجی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود: حضور پررنگ مردم در سال‌های نخست انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف سیاسی‌، اجتماعی و دفاعی مؤید این مدعاست و اگر بسیجیان در دوران دفاع مقدس نبودند، آینده جنگ کاملاً نامعلوم و به‌طور قطع به ضرر ایران اسلامی تمام می‌شد.


توسعه پایدار نیازمند تقویت تفکر بسیجی در جامعه


نعمتی با اشاره به رشادت‌های توسط بسیجیان تا به امروز مطرح کرد: رشادت‌های بسیجیان دستاوردهای فراوانی برای کشور داشته است؛ استقلال سیاسی، نظامی، موفقیت‌های بی‌نظیر علمی در عرصه‌های پزشکی، نانوتکنولوژی، دانش‌بنیان و زیرساخت‌های مختلف از جمله دستاوردهایی بوده که در سایه وحدت و انسجام به‌دست آمده است.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی تبیین کرد: با وجود پیشرفت چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، علمی، دستاوردهای مختلف در زمینه تقویت بنیه‌ اقتصادی و شعارهای ۱۰ سال گذشته مقام معظم رهبری که معطوف به افزایش قدرت اقتصادی بوده، برای تحقق این شعارها نیازمند برنامه‌ریزی، اراده همه‌جانبه و انسجام است.


نعمتی با بیان اینکه رشد و پیشرفت اقتصادی به‌عنوان یک مؤلفه مهم اقتدار کشور مطرح است، بیان کرد: توسعه پایدار نیازمند تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته