دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم معاون اداری، مالی و مدیریت منابع؛

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم منصوب شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با صدور حکمی محمد افکانه را به‌عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی منصوب کرد.
کد خبر : 622421
مراسم



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با صدور حکمی محمد افکانه را به‌عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی منصوب کرد.


خطیبی در این حکم انتصاب خطاب به محمد افکانه آورده است؛ با عنایت به توانمندی و نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.


امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای ابلاغی مقام معظم رهبری همگام با گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه‌های بالادستی، راهبردهای دولت مردمی و اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت عتف، همراه با برنامه‌ریزی، سامان‌دهی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و فعالیت‌های منابع انسانی و پشتیبانی بر اساس شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری و تلاش برای ایجاد وحدت رویه در عملکرد اداری و توسعه منابع انسانی ستاد و صف وزارت عتف؛ ضمن بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریتی و جلب مشارکت تمامی کارکنان و دانشگاه‌ها در سامان‌دهی امور و انجام بهینه و بهنگام وظایف محوله با تأکید بر تعامل سازنده با دستگاه‌های مسئول، موفق و موید باشید.


خطیبی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های اباصلت خراسانی مدیرکل سابق منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


گفتنی است؛ محمد افکانه (زاده قم _ ۱۳۶۳) دارای دکترای مدیریت دولتی (گرایش منابع انسانی) عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد است که پیش از این نیز مدیرکل فرهنگی این دانشگاه بود.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته