دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1400 - 13:22
رجب‌پور:

کرونا بیش از پیش بین جامعه و کتاب فاصله انداخت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: بیماری کرونا بیش از پیش بین مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با کتاب و کتابخوانی فاصله انداخت.
کد خبر : 621831
رسول رجب‌پور سرپرست دانشگاه آزاد سپیدان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سپیدان رسول رجب‌پور در نشستی به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که با حضور هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار کردند، اظهار کرد: بیماری کرونا بیش از پیش بین مردم جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با کتاب و کتابخوانی فاصله انداخت.(بیشتر بخوانید)


سرپرست دانشگاه آزاد سپیدان افزود: تعطیلی اجباری مدارس، دانشگاها، مراکز علمی و کتابخانه‌ها که پایگاه اصلی کتاب و کتابخوانی هستند و جایگزینی سیستم آموزش آنلاین و مجازی به‌طوری که انتخاب واحد مجازی، حضور در کلاس درس مجازی، امتحانات مجازی و ... روح و روان و چگونگی زندگی مردم را به چالش کشید، موجب فاصله‌گرفتن از کتاب شد.


وی اضافه کرد: زمان آن رسیده که مسئولان موضوع مهم کتاب و کتابخوانی را در اولویت برنامه‌های خویش در دوران پساکرونا قرار داده و با ارائه راهکارهای اجرایی جامعه را به سمت مطالعه و کتاب سوق دهند.


در این نشست کارکنان درباره کتاب و کتابخوانی و ترویج آن در جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با توجه به سیستم مجازی آموزش که خود یکی از دلایل فاصله از کتاب است، نظر خود را در چگونه برطرف‌کردن این معضلات ارائه کردند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته