دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1400 - 12:25
در دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز؛

کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» به مسابقه گذاشته شد

کتابدار و مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از برگزاری مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت از کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» خبر داد.
کد خبر : 621321
اعظم محلاتیان کتابدار و مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد نی‌ریز



اعظم محلاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نی‌ریز، از برگزاری مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و از کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» خبر داد.




بیشتر بخوانید:


فرهنگ کتاب و کتابخوانی وارد گفتمان اجتماعی و فردی شود




وی بیان کرد: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز اکنون دارای حدود ۴۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و بیشتر کتب درسی مورد نیاز دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی به‌ویژه رشته‌های فنی-مهندسی و رشته‌‍‌های علوم انسانی در دسترس دانشجویان و علاقه‌مندان است.


کتابدار و مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد نی‌ریز افزود: براساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه به‌مناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه با محور کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» تألیف ناصر کاوه از انتشارات نوآوران سینا با اطلاع‌رسانی در گروه‌ها و کانال‌های مجازی دانشگاه و با همکاری روابط عمومی در حال برگزاری است و به منتخبان این مسابقه نیز جوایزی اهدا خواهد شد.


محلاتیان تعداد اعضای کتابخانه دانشگاه آزاد نی‌ریز را بیش از ۵۰۰ عضو عنوان کرد و گفت: کتابخانه این دانشگاه دارای دو سالن مطالعه و سالن مرجع است که در ساختمان فنی- مهندسی دانشگاه و با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در حال ارائه خدمات به علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی است.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته