دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1400 - 11:52
با حضور مسئولان انجام شد؛

آغاز «دوره شهید آیت» در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

«دوره شهید آیت» با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن آغاز شد.
کد خبر : 621818
جلسه



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از رودهن، حسن شهرکی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در آیین افتتاح دوره شهید آیت در این دانشگاه که با حضور مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برای ایجاد تشکیلات کارآمد، معیارهایی وجود دارد که باید به آنها توجه شود؛ برخورداری از هدف‌گذاری و برنامه راهبردی از سویی و توجه به نقش ویژه سرمایه انسانی تشکیلات از سوی دیگر، می‌تواند ابعادی از یک تشکل کارآمد باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: این واحد دانشگاهی در چهار دهه حیات خود همیشه منشأ فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده و بسی مایه افتخار و خوشحالی بوده که واحد رودهن به‌عنوان میزبان شما جوانان انتخاب شده است. شما جوانان به علت برخورداری از نشاط دوره جوانی و قدرت ریسک‌پذیری بالا چنانچه اهداف خود را به‌صورت تشکیلاتی دنبال کنید، می‌توانید منشأ تأثیرات مثبت زیادی در پیرامون خود باشید و امیدوارم که در طول ایام زندگی همیشه موفق، سربلند و پیروز باشید.(بیشتر بخوانید)


علی طاهرنژاد مدیر اداره تأمین محتوای اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با این عنوان که کار باید تشکیلاتی باشد، سخن امام موسی صدر که سازمان‌دهی شرط اساسی برای هر کاری در این جهان و جهان هستی است و هرگونه عمل نامنظم محکوم به نابودی است را یادآور شد.


وی نخستین تشکیلات بشری را خانواده خواند و در چند توصیه به دانشجویان گفت: هدف را گم نکنید، برنامه‌ریزی داشته باشید، نقطه کور تشکیلاتی را پیدا کنید. عضویابی و عضوگیری را در دستور کار قرار دهید و همفکری‌ها را در اولویت قرار دهید، شیوه‌های جذب را یاد بگیرید.


به گزارش آنا، در انتهای برنامه امیرحسین مظلومی دبیر کل مجمع درباره اهداف و کلاس‌های دوره شهید آیت توضیحاتی را بیان کرد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته