دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اتاق، روایت آنچه بر کادر درمان رفت در صحنه نمایش

نمایش «اتاق» نمایشی با تم محوری کرونا و شخصیت محوری پرستاران و کادر درمان، این روزها در حال اجرا است.
کد خبر : 621816
کرونا

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، ‌ ایده نمایش حدودا بیست ماه پیش شکل گرفت، از همان روزهای آغاز کرونا، اما خود نمایشنامه حاصل سه ماه مصاحبه و تحقیق نویسنده و کارگردان اثر ساشا کشوادی در بخش آی سی یو کرونا یک بیمارستان دولتی بود.


این نمایشنامه روایتی است از سختی‌ها و مشکلات مدافعین سلامت و کادر درمان  در دوران اوج کرونا و همینطور یادی است از شهدای سلامت که با وجود تمام خطرات و مشکلات تا آخرین توان خود هر آنچه که در توان داشتند و چه بسا بیشتر از آن هم در طبق اخلاص نهادند و ایثارگرانه از سلامتی مردم این کشور دفاع کردند.


برای این اجرا با وجود تمام محدودیت‌ها و خطرات ناشی از بحران کرونا، تمرینات گروه از سه ماه پیش آغاز شد و بالاخره آن چیزی که باید شکل گرفت. اما در کمال ناباوری و تاسف، تنها دو روز مانده به شروع اجرا و به دلیل فشارهای ناشی از سه ماه حضور سخت در بخش‌ پرتنش کرونا و فشار کار و استرس‌های ناشی از آن، نویسنده و کارگردان اثر به دلیل مشکل ایست قلبی آسمانی شد.


با وجود شوک وحشتناک و غم سنگینی که به دلیل این اتفاق بر گروه حاکم شد، اما تهیه کننده و سایر عوامل  با همکاری پردیس تاتر سپند تصمیم گرفتند پای کار بیایستند و اجازه ندهند این همه تلاش و زحمت برای ادای دین به مدافعین سلامت و قدردانی از آنان بود نادیده گرفته شود. برای همین این نمایش از شانزدهم ابان ماه روی صحنه رفته است.


انتهای پیام/۴۱۷۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته