دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با خانواده شهدا و ایثارگران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به پاس مجاهدت‌ها و صبوری‌ خانواده معظم شهدا و ایثارگران با دو خانواده شهید و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دیدار و از آنان تجلیل کرد.
کد خبر : 62149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ الاسلامی در ادامه بازدیدهای خود از خانواده معظم شهدا و جانبازان که عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هستند با حضور در منزل خانواده شهید سید عباس جرفیان و جانباز علی اکبر نظری با آنها از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.


وی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا و ایثارگران بیش از دیگران دغدغه نظام و انقلاب را دارند و بهتر می‌توانند به جامعه خدمت کنند، ابراز امیدواری کرد بتوانیم از علم و دانش آنها در راه پیشرفت جامعه استفاده کنیم.


وی دلجویی و ابراز ارادت به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه همه دانست و گفت: «حل مشکلات و مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر و استفاده از نظر آنان در مدیریت دانشگاه از اهداف مهم این بازدید‌ها است.»


در این دو بازدید صمیمی، همسر و پسر شهید سید عباس جرفیان به بیان خاطراتی از شهید جرفیان پرداختند و جانباز علی اکبر نظری و خانواده وی نیز مسائل آموزشی و درسی خود را با دکتر شیخ الاسلامی در میان گذاشتند.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اهدای لوح تقدیر از همسر و فرزندان شاهد و ایثارگر این دانشگاه قدردانی کرد.


در این دو بازدید چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شیخ الاسلامی را همراهی کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته