دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جوانپور در گفت‌وگو با آنا:

صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران از نوآوری و ایده‌ جوانان حمایت کنند

حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در نمایشگاه «رینوتکس»رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی بر حمایت صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران از جوانان و نوآوری و ایده‌های آنان تأکید کرد.
کد خبر : 621368
ربع رشیدی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی در حوزه نوآوری و فناوری در حوزه کشاورزی، آب، مهندسی پزشکی و علوم پزشکی، نانو، چرم و کفش، الکترونیک، میکروالکترونیک، لیزر و فتونیک، اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های نرم، مصالح ساختمانی، نساجی، صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی با بیش از ۵۵ طرح حضور پررنگ دارد.




بیشتر بخوانید:


جزئیاتی از حضور دانشگاه آزاد اسلامی میانه در نمایشگاه ربع رشیدی


حضور دانشگاه آزاد مرند با ۷ طرح در نهمین نمایشگاه فناوری ربع‌رشیدی




مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و رؤسا و معاونان این دانشگاه از نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی بازدید کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حاشیه نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری رینوتکس(ربع رشیدی) به خبرنگار آنا گفت: پس از دوران کرونا و تعطیلی نزدیک دو سال، شاهد گشایش نمایشگاه رینوتکس و ربع رشیدی هستیم که شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی و پژوهشی یافته‌های جدید و ایده‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.


صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران از نوآوری و ایده‌ جوانان حمایت کنند


عزیز جوان‌پور افزود: بهترین فرصت است که محققان شرکت‌های دانش‌بینان ایده‌های خود را تبادل کنند و در معرض نمایش بگذارند تا مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد.


جوان‌پور بیان کرد: بزرگ‌ترین مزیت نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی در سطح بین‌المللی، هرچند نسبت به دوره‌های قبل به علت کرونا کمرنگ و رونق کمتری داشته، حضور محققان و صاحبان صنایع در کنار یکدیگر است و تا به همین طریق طرح‌ها در معرض نمایش صاحبان صنعت قرار گرفته و ایده‌پردازی را به نتیجه مطلوب برساند.


وی با تأکید بر حمایت صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران از جوانان و نوآوری و ایده‌های جوانان به آنا گفت: دانشگاه‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله نانو، کفش و چرم، محیط زیست، روباتیک و الکترونیک در نمایشگاه حضور فعال داشتند. دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از دانشجویانی که ایده دارند، حمایت می‌کند تا بتوانند محصول خود را به مرحله تولید و تجاری برسانند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته