دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1400 - 09:44
رضوان خبر داد؛

معرفی ۵ ایده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی

۵ ایده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی چالش‌ها و فرصت‌ها، توسط داوران به‌عنوان ایده برتر برای حمایت و تبدیل به محصول معرفی شدند.
کد خبر : 620766
دانشکده داروسازی دامغان

شهرام رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در دامغان اظهار کرد: پس از نقد و بررسی طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی چالش‌ها و فرصت‌ها، توسط داوران پنج ایده به‌عنوان ایده برتر برای حمایت و تبدیل به محصول معرفی شدند.




بیشتر بخوانید:


درآمدزایی از تولید داروهای گیاهی در دانشگاه آزاد اسلامی




رئیس مرکز تحقیقات تولید و فناوری داروهای گیاهی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان افزود: تولید مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی از گیاه آلوئه‌ورا ارائه شده توسط محمدمهدی کاظمی، تولید مواد آرایشی و بهداشتی از روغن پسته و گل محمدی توسط نیلوفر باقری رنانی، نانو کپسوله‌سازی و بررسی خواص ضد جهش‌زایی کورکومین تخلیص شده از زردچوبه توسط امیر فاخر بهزادی پور، بهینه‌سازی استخراج ترکیبات فنلی و ساپونینی از دو گیاه Ruscus hyracanus و Parrotia persica توسط نیکسا یاوری و سارا میرحقی ساعتچی و بهینه‌سازی استخراج تاکسول توسط پلیمر قالب مولکولی از گیاه سرخدار بومی ایران توسط آقای رضا دهنوی از جمله طرح‌هایی هستند که در این استارت‌آپ شناسایی و معرفی شدند.


معرفی ۵ ایده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی


به گزارش آنا، در این رویداد استارت‌آپی ۱۰۰ ایده و طرح ارسال شد و پس از انتخاب و ارائه ۲۵ ایده منتخب، پنج ایده به‌عنوان ایده برتر برای حمایت معرفی شده است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته