دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1400 - 14:00
قائدی اعلام کرد؛

بهبود وضع معیشتی و رفاهی کارکنان دانشگاه با جذب حداکثری دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: جذب حداکثری دانشجو و خروج از زیان‌دهی به امتیاز و بهبود وضع معیشتی و رفاهی کارکنان کمک می‌کند.
کد خبر : 619523
شورای اداری واحد کازرون



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کازرون، شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور رئیس، معاونان و کارکنان در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد. کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در این نشست مسائل معیشتی، رفاهی و ابهامات بخشنامه‌ای را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.




بیشتر بخوانید:


جذب دانشجویان پژوهش‌محور غیرایرانی در واحدهای دانشگاهی




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در این نشست کارکنان این دانشگاه را افرادی با سابقه طولانی و باتجربه در امر خدمات‌رسانی به دانشجویان خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با بیش از ۳۶ سال قدمت، سرمایه‌های انسانی باارزشی مانند استادان و کارکنان را در اختیار دارد و این موضوع به اعتبار این دانشگاه افزوده است.


بهبود وضع معیشتی و رفاهی کارکنان دانشگاه با جذب حداکثری دانشجو


امیر قائدی مطرح کرد: بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های سازمان مرکزی ملاک عمل درباره امور مختلف دانشگاه به‌خصوص مسائل معیشتی، رفاهی و بازنشستگی کارکنان و استادان است.


وی با اشاره به خروج دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از زیان‌دهی افزود: جذب حداکثری دانشجو و خروج از زیان‌دهی این دانشگاه به امتیاز و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان کمک می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون عنوان کرد: امیدوارم با اخلاق و رفتار شایسته به دانشجویان و مراجعان محیطی به‌وجود بیاوریم که دانشجویان احساس رضایت بیشتری کنند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته