دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده جبهه مقاومت اسلامی:

ایران مذاکره برای استکبارپذیری آمریکا را هرگز قبول نمی‌کند

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی گفت: ایران هرگز مذاکره برای ذلت پذیری، استکبار پذیری و ارباب پذیری آمریکا را نخواهد پذیرفت.
کد خبر : 618986
سردار نوعی‌اقدم

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مراغه، سردار رحیم نوعی‌اقدم در مراسم گرامیداشت سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: اربابی خدا را پذیرفتیم تا اربابی آمریکا را نپذیریم. آمریکا می‌خواست ما نباشیم و دلیل مخالفت امام(ره) و رهبری نیز با مذاکره با آمریکا در همه ادوار، دشمنی ریشه‌دار آمریکا با ایران به نیت حذف ایران بود و هرگز مذاکره برای حذف خودمان، ذلت پذیری، استکبار پذیری و ارباب پذیری آمریکا نمی‌خواهیم.


وی افزود: آمریکا در طول تاریخ در هیچ کجای دنیا به هیچ‌کس حتی به دوستانش هم رحم نکرده این کشور باید از ۴۲ سال خود عبرت بگیرد. تحریم، تهدید، جاسوسی و اپوزیسیون‌های ضدانقلاب را تحریک و تجهیز کرد ولی ۴۲ سال پس از درگیری و تلاش، به لطف الهی و با رهبری امام راحل و درایت رهبر فرزانه و برکت خون شهدا، آنچه خواستیم اتفاق افتاد و آنچه آنها خواستند اتفاق نیفتاد. به جرئت می‌توان گفت آنچه خواستیم در همه مراحل اتفاق افتاده است. پیروزی انقلاب، مبارزه با اسرائیل، پیروزی سوریه، غلبه بر داعش، شکل‌گیری حزب‌الله و تداوم حیات حزب‌الله، اقتدار در منطقه و مقابله با تحریم‌ها نمونه‌های بارزی از آنچه خواستیم و انجام دادیم.


فرمانده جبهه مقاومت اسلامی اضافه کرد: آمریکا نتوانست از رسیدن به مقصد محموله تحریم شده از کشوری با کشتی تحریم شده در یک بندر تحریم شده جلوگیری کند. توانستیم با اقتدار محموله سوخت خود را به کشور لبنان برسانیم. در دنیا از هر کسی و هر کشوری حمایت کردیم با سربلندی ایستاده است. برخلاف خواسته‌های آمریکا و جیره‌خواران جهانی‌ آن مانند عربستان به‌عنوان غول نفتی، اروپا، اسرائیل و سایر کشورهای وابسته نتوانستند در مقابل استقلال‌طلبی ایران مقاومت کنند و او را به‌زانو دربیاورند. همچنان که سوریه با حمایت ما و به لطف الهی، همچنان سر پا ایستاده به پاس اخلاص رهبر، امام شهدا، مردم و رزمندگان.


نوعی‌اقدم گفت: آمریکا امروز خوار و ذلیل در ندانم‌کاری خودش است. سردار سلیمانی نماد سلحشوری و دلاوری ایران اسلامی بود که آمریکا نتوانست در برابر تحرکات و اقدامات او عکس‌العمل نشان دهد. سردار سلیمانی در هر جبهه و در هر عرصه، هر عملیاتی خواست، انجام داد، آمریکا عاجز از عکس‌العمل و توان مقابله بود. اتفاقات اطراف ایران ازجمله مسائل آذربایجان، عراق، پاکستان، افغانستان و ترکیه، همه ناشی از دستپاچگی، ناتوانی و نبود استراتژیک آمریکا علیه ایران است. هیچ پیش مذاکره‌ای را برای مذاکره نمی‌پذیریم. آمریکا همان‌طور که احمقانه برجام را ترک کرد امروز باید متواضعانه و ملتمسانه برگردد.


وی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: این پیر همیشه خواب‌آلود باید بداند و به همه بگوید، ایرانی جماعت را نباید تهدید کرد؛ اگر اراده کنیم بمب اتم می‌شویم و می‌توانیم همه دنیا را برای شما ناامن کنیم. انقلابی بودن صرفاً کافی نیست. مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و باید به عینه و ملموس نتایج انقلابی بودن و سیاست‌گذاری‌های دولت انقلابی را ببینند و لمس کنند و به برکت خون شهدا و لطف الهی محقق خواهد شد. اردوغان باید بداند زمانی که از مردم مظلوم سوریه دفاع می‌کردیم شما می‌گفتید آمریکا پنج‌روزه اسد را بر خواهد برداشت. مگر ندیدید که مقاومت کردیم و پیروز شدیم. در عوض شما کشورتان را ذلیلانه و مفتضحانه تقدیم آمریکا کردید.


فرمانده جبهه مقاومت اسلامی تأکید کرد : انقلاب ما در آذربایجان پایگاه، نشان، اقتدار و عزت دارد. به الهام علی‌اف هم سفارش می‌کنم دست از نادانی و رفتارهای ناشیانه و فریبکارانه بردارد چون اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی را هم دیده‌اند و هم تجربه کرده‌اند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته