دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1400 - 10:13
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

کتابی برای دانشجویان زراعت، اصلاح نباتات و بیوتکنولوژی

کتاب عضو هیئت علمی گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برای دانشجویان زراعت، اصلاح نباتات و بیوتکنولوژی به زبان انگلیسی چاپ و روانه بازار شد.
کد خبر : 618365
تازه های نشر



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اقلید، علیرضا باقری عضو هیئت علمی گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید موفق به چاپ یک کتاب به زبان انگلیسی در زمینه کشاورزی برای دانشجویان زراعت و اصلاح نباتات شد. این کتاب زبان تخصصی برای رشته‌های زراعت، اصلاح نباتات و بیوتکنولوژی مورد استفاده است.




بیشتر بخوانید:


«کتاب اصول الکترونیک» در اختیار دانشجویان قرار گرفت




در این کتاب با بررسی مفاهیم پایه و اختصاصی رشته‌های زراعت، اصلاح نباتات و بیوتکنولوژی سعی شده دایره وسیعی از واژگان تخصصی به‌کار گرفته شود تا با آشنایی دانشجویان با این مفاهیم، امکان جست‌وجو و مطالعه متون مرجع این رشته‌ها فراهم شود.


در این کتاب روش‌های رزومه‌نویسی، درخواست تحصیلی از دانشگاه‌های خارج از کشور و خلاصه‌نویسی کتاب و مجلات علمی در رفرنس‌دهی به‌صورت اجمالی بررسی شده است.


کتاب دارای ۲٠۴ صفحه بوده و توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی چاپ و منتشر شده است، علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند به کتابفروشی دانشگاه مراجعه کنند.


علیرضا باقری از سال ۱۳۸۲ عضو هیئت علمی گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ مقاله در مجلات داخلی و خارجی و همایش‌های ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.


وی برنده تندیس بلورین جشنواره بین‌المللی شیخ بهایی در بخش طراحان کسب و کار در سال ۱۳۸۳ است و در بخش تألیف کتاب نیز هم اکنون این چهارمین اثر تالیفی وی است.


راهنمایی و مشاوره حدود ۳۰۰ پایان‌نامه دانشجویی و داوری مجلات داخلی و خارجی از دیگر فعالیت‌های پژوهشی باقری است و سال ۲۰۰۹ در کنفرانس بین‌المللی تنش‌های محیطی به‌عنوان جوان‌ترین دانشمند این حوزه شناخته شده و مورد قدردانی قرار گرفت.


وی در چند دوره به‌عنوان پژوهشگر برتر واحد دانشگاهی اقلید انتخاب شده است.


سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با تبریک و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای این عضو هیئت‌علمی اظهار کرد: نقش پژوهش و تولیدات علمی در پیشرفت کشور بسیار ارزنده و مهم است و امیدوارم این واحد دانشگاهی به سهم خود در این پیشرفت نقش مؤثری ایفا کند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته