دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خطیبی:

تاسیس معاونت فناوری در وزارت علوم به تحقق اقتصاد دانش‌بنیان کمک می‌کند

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تاسیس معاونت فناوری در این وزارت‌خانه گام مهمی در راستای اقتصاد دانش‌بنیان است و به تحقق این مهم کمک شایانی می‌کند.
کد خبر : 617483
خطیبی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم پس از آئین معارفه سرپرست دانشگاه کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت علوم با توجه به حجم زیاد دانش‌آموختگان دانشگاهی، جوانان مستعد و کسب و کارهایی که پاسخگوی نیازهای آن‌ها نیست، به دنبال تاسیس معاونت فناوری در این وزارتخانه است.


وی با یادآوری اینکه اقتصاد دانش‌بنیان جزو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و شروع آن از دانشگاه است، خاطرنشان کرد: تاسیس معاونت فناوری در وزارت علوم، استارت‌آپ‌های ایجاد شده از سوی دانش‌آموختگان را تسهیل و منظومه زیست محیطی نوآوری را وارد دانشگاه می‌کند.


خطیبی افزود: در صورت فعالیت معاونت فناوری وزارت علوم، علاوه بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد، از ایده‌های دانشجویان برای کسب و کار تسهیل و حمایت می‌شود و وضعیت اشتغال به عنوان یکی از چالش‌های اصلی جوانان ارتقا می‌یابد.


گفتنی است در آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه کاشان ازعملکرد زراعت رئیس سابق دانشگاه کاشان قدردانی و عباس کتابی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته