رویداد ملی ایده بازار گردشگری در چه محورهایی برگزار میشود؟
رمضان علیزاده در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا در چالوس اظهار کرد که در راستای نظام موضوعات مسئلهمحوربودن دانشگاه و نقش فعال آن در جامعه، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس بهعنوان بزرگترین دانشگاه غرب مازندران و با محور قراردادن موضوعات گردشگری، همزمان با روز ملی مازندران و همکاری سرای نوآوری و گردشگری ایران (سنگا)، مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سما چالوس، رویداد ملی ایده بازار گردشگری را در محورهای هفتگانه گردشگری روستایی، گردشگری کشاورزی، گردشگری ورزشی، گردشگری سلامت، گردشگری فرهنگی، گردشگری طبیعتگرا و آموزش گردشگری برگزار میکند.
وی اضافه کرد: صاحبان ایده (استادان، دانشجویان، دانشآموزان، فعالان اقتصادی و سایر اقشار) میتوانند با مراجعه به سامانه Idehbazar.iauc.ac.ir ایدههای خود را ثبت کنند.
بیشتر بخوانید:
۲ خانه خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس راهاندازی میشود
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس بیان کرد: در مرحله نخست رویداد ملی ایده بازار گردشگری هر فرد یا تیم میتواند با انتخاب یکی از محورها با لحاظکردن سه شاخص نوآوربودن، اجرایی بودن و اقتصادی بودن، ایده خود را در سامانه ثبت کند و ایدههای ارسالی توسط داوران مورد ارزیابی اولیه قرار میگیرد و ایدههایی که بهطور بارز این سه شاخص را داشته باشند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.
علیزاده مطرح کرد: صاحبان ایدههای منتخب پنج روز فرصت دارند تا به پرورش ایده خود اقدام کرده و آن را به پختگی برسانند. در مرحله دوم نیز ایدهها توسط داوران ارزیابی و در صورت انتخاب به صاحبان ایدههای منتخب اطلاع داده میشود تا بهصورت برخط در مقابل داوران قرار گرفته و از ایدههای خود دفاع کنند و به ایدههای برتر جوایز نقدی و استقرار در سرای گردشگری نوآوری اعطا میشود.
وی توضیح داد: حامیان این رویداد بزرگ ملی، انجمن علمی بازاریابی ایران، دانشگاه مازندران، پارک علم و فناوری استان مازندران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، ادارهکل آموزش و پرورش استان مازندران، شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس هستند.
انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/
انتهای پیام/