ارجاع لایحه رتبهبندی معلمان به کمیسیون آموزش
به گزارش گره سیاست خبرگزاری آنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با ارجاع لایحه رتبهبندی معلمان برای اعمال اصلاحیه جدید در خصوص رتبههای پنجگانه در سایر مواد این لایحه به کمیسیون آموزش با ۱۵۸ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.
حمیدرضا حاجیبابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در خصوص ماده ۳ لایحه رتبهبندی معلمان و اصلاح رتبههای پنجگانه و تغییر این رتبهها به عنوانهای آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم، باید عناوین این رتبهها در سایر مواد دیگر این لایحه اصلاح شود.
بر این اساس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب پیشنهاد حاجیبابایی خطاب به نمایندگان اعلام کرد: به دلیل تصویب اصلاح کل ماده ۳، اکنون باید مواد دیگر این لایحه رتبههای جدید پنجگانه اصلاح شود، از این رو لایحه باید به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارجاع شود که نمایندگان در ادامه بعد از رأیگیری موافقت خود را با این ارجاع اعلام کردند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/