دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مالک باشگاه سیاه جامگان: امشب راهی ترکیه می شویم/ نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر خواهد شد

محمدرضا عباسی گفت: سیاه جامگان ظرفیت قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول را دارد.
کد خبر : 61164

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص وضعیت سیاه جامگان در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: «اوایل هفته آینده تمرینات خودمان را در مشهد آغاز کردیم و برای برپایی یک اردوی 10 روزه امشب به ترکیه می‌رویم. امیدوارم اعضای تیم در این اردو تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و به آمادگی کامل برسند.»


مدیرعامل سیاه جامگان در رابطه با بازیکنان جذب شده این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «تقریبا همه بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کردیم. با اضافه شدن نوری و علی عسگر ترکیب ترکیب تیم ما کامل شد و دیگر جای خالی برای جذب بازیکن دیگر نداریم. امشب هم با اعضای کامل تیم به آنتالیا می‌رویم.»


عباسی در مورد شرایط سیاه جامگان در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر افزود: «در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نکردیم و شرمنده هوادارن مشهدی شدیم اما با اضافه شدن مهره های جدید برای نیم فصل دوم تیم منسجمی را برای شروع دوباره لیگ آماده می‌کنیم.»


وی ادامه داد: «سیاه جامگان ظرفیت قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر جدول را دارد و مطمئن باشید که با تفکرات کادر فنی، در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب می‌کنیم و در جایگاه خوبی که در شان مردم مشهد باشد قرار می‌گیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته