دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1400 - 10:12

صندوق کارآفرینی امید سال گذشته ۵۵ هزار شغل در کشور ایجاد کرده است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق در طول یک سال گذشته با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای ۵۵ هزار نفر فرصت شغلی در قالب حمایت از اشتغال روستایی ایجاد کرده است.
کد خبر : 611618
رپرتاژ




به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید،نوراله زاده عصر پنجشنبه در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در بازدید از طرح پرورش ماهی ۳۰۰ تنی روستای دشه پاوه افزود: یکی از راهبردهای صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از تولیدات داخلی طرح هر روستا یک محصول است که در این برنامه از محصولات برند دارای مزیت روستاها به منظور اشتغالزایی حمایت مالی می کنیم.


او بیان داشت: اکنون در ۳۵۴ روستای داری مزیت و برند سطح کشور با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می کنیم.


او در ادامه به افتتاح ۲۳ مزرعه پرورش ماهی در روستای داریان پاوه همچنین بازدید خود از پرورش ماهی ۳۰۰ تنی "دلشاد فرجی" در روستای دشه هانی کوان اشاره کرد و گفت: کاملا از طرح های حوزه آبزیان و پرورش ماهی در منطقه با توجه استعداد و مزیت منطقه و همچنین اشتیاق و شور و شوق مردم اورمانات برای کار و تلاش حمایت مالی انجام خواهد داد.


نوراله زاده یکی از برنامه ها و طرح های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در اورامانات را تکمیل زنجیره تولید، مرکز فرآوری بسته بندی و توزیع اعلام کرد و گفت: پرورش ماهی یکی از محورهای توسعه منطقه است که ما کاملا آماده ایم به منظور حمایت مردم مرزنشین منطقه از آن حمایت کنیم.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین یکی از برنامه های در دستور کار این صندوق را توسعه و رسیدگی به مناطق آسیب دیده از هشت سال جنگ تحمیلی اعلام کرد و بیان داشت، مردم پاوه و اورامانات یکی از این مناطق است که صندوق کارآفرینی امید در راستای حفظ اشتغال و توسعه و جبران آسیب ها این منطقه از برنامه های توسعه، کسب و کار آن حمایت می کند.


نوراله زاده در بازدید از پرورش ماهی با طرح " دلشاد فرجی" که خواستار حمایت صندوق کارآفرینی امید برای تولید بچه ماهی شده بود قول داد که از طرح او حمایت کنند و بیان داشت، پرورش بچه ماهی در استان کرمانشاه با توجه به وجود انبوهی مزرعه و پرورش ماهی کاملا صرفه اقتصادی دارد و یکی از حلقه مفقوده زنجیره تولید در پرورش ماهی منطقه است.


انتهای پیام/ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته