کیفیت آموزش باید در مراکز علمی کشور اصلاح شود/ لزوم بازنگری روند فعالیت آموزشی پردیسهای دانشگاهی

محمد زاهدی اصل در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره کیفیت ارائه آموزشها در مراکز و موسات علمی تحت عنوان پردیسهای دانشگاهی گفت: پردیسهای دانشگاهی در بین موسسات و مراکز علمی کشور چندان کارآمد عمل نکرده و باید در نحوه فعالیت این مراکز بازنگری شود.
وی افزود: اغلب این مراکز شهریههای گزاف از دانشجویان اخذ و مدرک دانشگاهی به آنها ارائه میدهد و این روند کیفیت آموزش را زیر سوال برده است. برای مثال فرد با اخذ مدرک دکتری باید از علم و آگاهی مناسب برخوردار باشد، اما در بین فارغالتحصیلان پردیسها بار علمی مناسب مشاهده نمیشود و مسئولان در آموزش عالی فقط اعداد و ارقام در جذب دانشجو را مطرح و کیفیت آن مورد توجه قرار نگرفته است.
این استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه شاهد افزایش حجم افسارگسیخته پذیرش دانشجو در دانشگاههای کشور و گسترش بیضابطه پردیسها هستیم، تاکید کرد: مراکز علمی و دانشگاهها از مشکلات متعدد برخوردارند و انتظار میرود تا تصمیم گیران درباره کیفیت آموزش، حجم پذیرش دانشجو و ... بازنگری و تصمیمگیری کنند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/
خودکفایی در تولید «ریل صندلی» و «قالبهای پلاستیکی»
تحول در علوم انسانی، مطالبه اصلی امامین انقلاب از نظام آموزش عالی است
آموزشهای مجازی برای واحدهای درسی عملی کافی نیست/ نظام تربیت معلم باید بازسازی شود
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- خرید ادویه
- خرید فالوور واقعی
- فونیکس
- خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز
- آهنگ جدید
- سفارش چاپ پرچم
- تلفن ابری
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- انبار هوشمند فلزات گرانبها
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- چک لیست لوازم اسکی
- وکیل
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست