دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1400 - 09:37
در آستانه اربعین حسینی:

مراسم زیارت عاشورا و روایتگری دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد

در آستانه اربعین حسینی و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض زیارت عاشورا و روایتگری دوران جنگ تحمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.
کد خبر : 610344
روایتگری دفاع مقدس در واحد سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، در آستانه اربعین حسینی و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض زیارت عاشورا و روایتگری دوران جنگ تحمیلی صبح امروز در محوطه ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.


در این مراسم که با حضور مسئولان، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی همراه بود شرکت‌کنندگان در رثای سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش ضمن قرائت زیارت عاشورا، به ذکر نوحه و مصیبت پرداخته و یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.


در ادامه این مراسم مرتضی عموزاده سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از سال‌های دفاع و حماسه پرداخت و با ذکر نمونه‌هایی از جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های سلحشوران میدان‌های جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان انقلاب اسلامی ایران را که ریشه در عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و پیروی از مکتب حسینی دارد را به تصویر کشید.


در پایان این مراسم که به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان برگزار شد، شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهدای گمنام آرمیده در خاک این دانشگاه ضمن ذکر فاتحه و گلاب شویی مرقد مطهر شهیدان، با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته