دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1400 - 17:19
حسن‌زاده:

وضعیت مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مطلوب است

مدیرکل امور مدارس سمای معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر : 609973
علی حسن‌زاده مدیرکل امور مدارس سمای معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، علی حسن‌زاده در جمع رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با اشاره به سند بنیادین تحول آموزش و پرورش اظهار کرد: این سند مؤید عبور از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب است و اگر ما در مدارس سما نخواهیم براساس این سند تغییر کنیم، ناگزیر دستخوش تغییر خواهیم شد؛ بنابراین محکوم به حرکت رو به جلو هستیم و چه بهتر که این حرکت پیش‌رونده را هچه زودتر در واحدهای دارای مدارس سما آغاز کنیم.


وی اضافه کرد: در بازدیدی که از برخی مدارس سمای استان فارس داشتیم، مشهود است که این مدارس از ظرفیت و وضعیت بسیار قابل قبولی برخوردارند و با توجه به نگاه مدیریت این سازمان به توسعه کیفی، باید مطالعات محلی و منطقه‌ای در استان برای ظرفیت‌سنجی این مدارس انجام شود تا در کنار توسعه کمی و تعدادی مدارس سما، کیفیت و ثمردهی بهینه این مدارس هم در استان افزایش یابد.


مدیرکل امور مدارس سمای معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی از اهتمام برخی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فارس به ایجاد مجتمع سما که دارای تمام مقاطع از ابتدایی تا متوسطه دوم را در خود جای داده است، قدردانی و تشکر کرد و جایگاه مدیران مدارس سما و مسئولان حقوقی مجتمع‌های سما را بسیار مهم برشمرد و از رؤسای واحدها خواست تا با حساسیت بیش از پیش به کیفیت مدارس سمای خود توجه کنند.


تلفیق آموزشکده‌های سما در واحدهای دانشگاهی موجب پیوستگی دوره‌های تحصیلی می‌شود


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست بیان کرد: تلفیق آموزشکده‌های سما در واحدهای دانشگاهی که با تدبیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، رخداد نیک و پرثمری برای واحدهای دانشگاهی است و کمک بزرگی به پیوستگی دوره‌های تحصیلی از کاردانی به بعد در واحدها می‌کند.


مجید رحیمی از رؤسای واحدهای دانشگاهی استان فارس خواست تا با توجه به رویکرد سازمان سما فعلاً به ایجاد مقاطع جدید تحصیلی در مجموعه‌های سمای خویش نپردازند و تمرکز و توجه خود را بر توسعه کیفیت مدارس معطوف دارند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب