دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1400 - 12:28

با کمترین هزینه زیبا ترین دکوراسیون را برای آشپزخانه خود به ارمغان آوردید!

آیا شما هم به فکر تغییر دکوراسیون در منزل علی الخصوص در آشپزخانه خود هستید؟ آیا هزینه تغییر کابینت آشپزخانه بالاست ولی شما تمایل به ایجاد تغییرات دارید؟ آیا از کابینت‌های قدیمی خود خسته شده‌اید؟  و یا اینکه آیا فردی هستید که با مدل روز منزل پیش می‌روید؟
کد خبر : 605159
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا،آیا شما هم به فکر تغییر دکوراسیون در منزل علی الخصوص در آشپزخانه خود هستید؟ آیا هزینه تغییر کابینت آشپزخانه بالاست ولی شما تمایل به ایجاد تغییرات دارید؟ آیا از کابینت‌های قدیمی خود خسته شده‌اید؟ و یا اینکه آیا فردی هستید که با مدل روز منزل پیش می‌روید؟ در هر صورت فرقی نمی‌کند شما به آموزش درستی رهنمون شده‌اید. اگر تمایل دارید با ساده ترین و ارزان ترین روش برای ایجاد تغییرات در طرح و دکوراسیون و مدل آشپزخانه خود آشنا شوید حتما تا انتها با ما همراه باشید.


چرا آشپزخانه تاثیر بالایی در دکوراسیون منزل دارد؟


قبل از اینکه این آموزش را آغاز نماییم باید به این سوال اساسی پاسخ دهیم. آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت های منزل شماست که به جرات می‌توان گفت بیش از 40 درصد لوازم اساسی و مورد نیاز برای زندگی در آن متمرکز شده است. لذا بسیار مهم است که از اصول و استارندارهای خود پیروی نماید و همین طور زیبا هم باشد. چون زیبایی و تجهیز بودن آن تاثیر مستقیمی بر روحیه بانوان از لحاظ تمایل به آشپزی خواهد داشت. از این رو دکوراسیون آن هم به لحاظ روانشناسی و هم به لحاظ زیبایی تاثیر بالایی بر کیفیت زندگی خواهد گذاشت. گاها هزینه تجهیز کردن آشپزخانه بسیار بالاست برای مثال تغییر کابینت‌ها یکی از هزینه‌بر ترین انواع تغییرات در منزل است و این مورد موجب می‌شود بسیاری از افراد از ایجاد تغییرات چشم پوشی کنند. ولی یک راه میان بر و ارزان برای ایجاد تغییرات در آشپزخانه وجود دارد و آن هم خرید برچسب کابینت است.


برچسب کابینت چیست؟


برچسب کابینت در اصل ماده ای مثل کاغذ دیواری است که بر روی کابینت‌هایی از جنس مختلف مانند فلزی و کابینت‌های mdf و کابینت‌های هایگلاس مورد استفاده قرار میگیرند. این برچسب‌ها در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو در بازار موجود هستند. پیشنهاد می‌شود برای سهولت در استفاده از این برچسب نوع قابل شستشوی آن را انتخاب کنید تا هم مدت زمان زیادی بر روی کابینت‌ها باقی بماند و هم خیال شما از بابت تمیز کردن کابینت‌ها راحت تر باشد. برچسب های کابینت در طرح های مختلفی مانند طرح چوب و طرح سنگ موجود هستند. نمونه هایی از برچسب کابینت را در این قسمت مشاهده می‌کنید:



مزایا برچسب کابینت چیست؟



استفاده از برچسب کابیت مزایای مختلفی برای شما خواهد داشت. که در این بخش آنها را بازگو می کنیم.


قابل انطباق با سطوح:


یکی از نکات مثبتی که می‌توان برای برچسب‌های کابینت در نظر گرفت. این است که بر روی هر سطح از کابینت قابل استفاده هستند. کابینت‌های mdf و هایگلاس و فلزی همگی کاندیدهای خوبی برای استفاده از برچسب کابینت هستند.


قابل شستشو:


همانطور که پیش تر اشاره کردیم این نوع برچسب‌ها در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو موجود هستند. و پینشهاد ما این بود که از نوع قابل شستشوی آن استفاده نمایید و به هیچ وجه نیازی نیست نگران مقاومت و به هم ریختگی طرح آن باشید. برچسب های قابل شستشو از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار هستند و پس از شستشو آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.


تنوع در طرح:


برچسب کابینت در طرح های و مدل‌های مختلف وجود دارد که عبارتند از :





    • طرح سنگ:



یکی از طرح‌های زیبای که معمولا برای اپن آشپزخانه مورد استفاده می‌گیرد و در طرح‌هایی مانند مرمر و گرانیت موجود است. این طرح تداعی کننده خوبی از سنگ طبیعی است.





    • طرح چوب:



متداول ترین نوع کابینت mdf است و معمولا طرفداران بیشتری نسبت به سایر طرح‌های برچسب کابینت دارد. و درطرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود است که زیبایی کابینت شما را چندین برابر خواهد کرد.





    • طرح سفید:



طرح سفید محض یک طرح ساده ولی در عین حال شیک است و استفاده آن به همراه رنگ‌های دیگر زیبایی خاصی به آشپزخانه شماخواهد بخشید.





    • طرح رنگی:



این نوع برچسب کابینت معمولا به صورت تک رنگ غیر سفید است و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب هستند. زیرا معمولا برچسب های رنگی و یا در کل کابینت‌های رنگ روشن موجب کوچک‌تر دیده شدن فضا می‌شوند. بهتر است چند رنگ به صورت همزمان برای جلوگیری از این مسئله و زیباتر بنظر رسیدن آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند.





    • طرح برجسته:



یکی از انواع طرح‌های موجود که طرفداران بسیار زیادی دارد و زیبایی خاصی به کابینت‌های شما می‌بخشد برچسب برجسته است. این طرح معمولا در طرح‌های گل و طبیعت و سایر اشکال هندسی موجود است.


قیمت کمتر:


قیمت برچسب کابینت تفاوت بسیاری با نصب کابینت‌ دارد و بسیار به صرفه تر از نصب کابینت جدید خواهد بود. قیمت کابینت‌ها به موارد مختلفی از جمله جنس و میزان مقاوت آن بستگی دارد ولی در حالت کلی می‌توان گفت قیمت برچسب کابینت از متری 20 هزار تومان آغاز می‌شود.



تا اینجا با برچسب کابینت و تاثیر آن بر زیبایی آشپزخانه خود آشنا شدیم. در این قسمت نمونه کارهایی از برچسب کابینت را مشاهده می‌کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان راگا کالا از طریق شماره 09357136632 و یا از طریق آدرس https://ragakalaa.com در ارتباط باشید.


نمونه هایی از برچسب های کابینت کار شده


زیبایی منزل شما تنها به آشپزخانه محدود نمی‌شود و دیوارهای منزل و دکوراسیون و لوازم هم تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و دلنشین کردن محیط خانه بستگی دارد. اینکه برای دیوارهای منزل از رنگ یا کاغذ دیواری استفاده شود، بیشتر به صورت سلیقه‌ای است و از طرف دیگر به صبر و تحمل شما و همین طور توانایی مالی تان بستگی دارد. در صورتی که تمایل دارید در مدت زمان کوتاه زیبایی را برای منزل خود به ارمغان بیاورید، پیشنهاد میکنیم از کاغذ دیواری پشت چسب دار استفاده کنید.


کاغذ دیواری پشت چسب دار چیست؟


کاغذ دیواری پشت چسب دار نوعی کاغذ دیواری است که به چسب جداگانه‌ای نیاز ندارد و پشت آن دارای چسب بوده و به راحتی قابل نصب بر روی دیوار و یا کمد و میز می‌باشد. این نوع کاغذ دیواری هم دارای نوع قابل ششتشو بوده تا راحتی و زیبایی را به صورت همزمان بری شما به ارمغان آورد. نمونه هایی از کاغذ دیواری پشت چسب دار را در این قسمت مشاهده می‌کنید:


نمونه هایی از کاغذ دیواری پشت چسب دار


سخن پایانی:


در این آموزش در رابطه با روش‌های ارزان زیبا سازی منزل از جمله کاغذ دیواری پشت چسب دار و برچسب کابینت صحبت کردیم. تمامی این محصولات به همراه مشاوره رایگان در سایت راگا کالا خدمت شما کاربر گرامی ارائه می‌شود. در صورتیکه می‌خواهید زیبا سازی منزل خود را با هزینه‌ی پایین ولی کیفیت بالا آغاز نمایید همین حالا با شماره 09357136632 تماس حاصل نمایید.


انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته