دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1399 - 11:08

ام دی اف قابل شستشو

همانطور که می دانید امروزه جهت ساخت بسیاری از وسایل از چوب استفاده می شود. با توجه به کمبود منابع چوب، به تازگی فرآورده های چوبی همچون ام دی اف، تخته فیبر و یا متریالی مثل پی وی سی جایگزین چوب شده اند.
کد خبر : 482488
image1.jpeg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،یکی از بهترین نوع فرآورده های چوب، ام دی اف ها هستند. ام دی اف با استفاده از الیاف چوب و چسب طی عملیات های خاص ساخته می شود. این نوع از محصولات قابلیت تولید در انواع مختلف از نظر طرح، رنگ، روکش، ابعاد و غیره را دارند.


اگر به دنبال ام دی اف قابل شستشو باشید؛ ابتدا باید بدانید که کدام یک از ام دی اف ها این قابلیت را دارند. به همین جهت در ادامه ام دی اف های روکش دار را به شما معرفی کرده و چگونگی شستشوی آن ها را شرح می دهیم.


ام دی اف روکش دار چگونه است؟


یکی از دسته بندی های ام دی اف ها براساس روکش آن ها است. ام دی اف محصولی است که ابتدا به صورت خام تولید می شود. سپس انواع روکش های طبیعی و مصنوعی همچون روکش چوب، روکش ملامینه، روکش هایگلاس، روکش لامینت و غیره بر روی آن قرار می گیرد.


ام دی اف روکش دار نسبت به ام دی اف های خام مقاومت بسیار زیادی در برابر هر گونه آسیب و آفت دارند. این نوع از ام دی اف ها در برابر رطوبت یا حرارت دچار مقاومت خوبی دارند، دچار برآمدگی یا فرورفتگی نمی شوند و کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند.


همچنین خوب است بدانید که ام دی اف قابل شستشو از نوع روکش دار است. زیرا ام دی اف های خام همچون چوب در برابر هرگونه شستشو تغییر کرده و کیفیت آن ها کاهش پیدا می کند.


چگونگی شستشوی ام دی اف


منظور از ام دی اف قابل شستشو نوعی از ام دی اف ها است که خاصیت ضد آب دارند. قابلیت شستشو یکی از مهم ترین ویژگی های ام دی اف روکش دار است. زیرا بسیاری از وسایل چوبی قابلیت شستشو ندارند. به همین جهت مردم وسایلی از جنس ام دی اف را خریداری می کنند که بتوانند آن ها را تمیز کنند.


نحوه شستشوی ام دی اف ها به اینصورت است که یک دستمال نرم را با آب یا مواد شوینده نم دار کرده و به سطح کثیف ام دی اف خود می کشید که تمیز شود. دقت کنید که استفاده از اسکاج یا دستمال های ضخیم ممکن است سطح ام دی اف را خش دار کند.


ام دی اف قابل شستشو چه کاربردهایی دارد؟


از ام دی اف های قابل شستشو در زمینه های مختلفی از صنایع چوب استفاده می شود. زیرا با ساخت وسایل از جنس ام دی اف های قابل شستشو مشتریان زیادی به این محصولات جذب می شوند. در ادامه انواع کاربرد این نوع از ام دی اف را ذکر می کنیم.



  • استفاده از ام دی اف های قابل شستشو در ساخت انواع سرویس خواب تک نفره، دو نفره و کودک

  • تولید انواع میز ناهارخوری، میز تحریر و میز کنفرانس با استفاده از ام دی اف های قابل شستشو

  • دکوراسیون انواع منازل و دفاتر از جنس ام دی اف های قابل شستشو هستند.


آشپزخانه ای با ام دی اف های قابل شستشو


از مهم ترین مصارف ام دی اف های قابل شستشو می توان به وسایل آشپزخانه اشاره کرد. از آنجایی که آشپزخانه فضایی پر از رطوبت است و وسایل آن باید از جنسی قابل شستشو باشد؛ امروزه بسیاری از بخش های تشکیل دهنده آشپزخانه ها از جنس ام دی اف های قابل شستشو است.


بسیاری از کابینت ها و صفحه کابینت ها با استفاده از ام دی اف های قابل شستشو ساخته می شوند که در زمانی کوتاه بتوان آن ها را تمیز کرد. همچنین دکوراسیون بسیاری از آشپزخانه ها با استفاده از این نوع ام دی اف ساخته می شود.


قیمت ام دی اف قابل شستشو


ام دی اف های قابل شستشو برخلاف تصور بسیاری از افراد قیمت زیادی ندارند. شاید قیمت این نوع از ام دی اف نسبت به ام دی اف های دیگر بیشتر باشد؛ اما قابلیت ها و امکانات آن نیز بیشتر است. ضمن اینکه خرید این ام دی اف برای افراد علاقه مند به دکوراسیون و وسایل چوبی بسیار مقرون به صرفه است.


البته باید بدانید که چگونگی طرح، رنگ و ابعاد نیز در افزایش یا کاهش قیمت این نوع ام دی اف بسیار تاثیر دارد. از دیگر مسائل مهم در رابطه با قیمت ام دی اف های قابل شستشو، چگونگی خرید آن است. این ام دی اف را می توان به صورت حضوری و آنلاین خرید اما خرید آنلاین بسیار به صرفه تر است.


چرا ام دی اف های قابل شستشو را آنلاین بخریم؟


با خرید آنلاین این ام دی اف ها ضمن پرداخت کم ترین هزینه نسبت به فروشگاه های سطح شهر، از خدمات بسیاری نیز بهره مند می شوید. زمانی که به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید؛ ام دی اف های قابل شستشو در رنگ ها، طرح ها و اندازه ها مختلف را مشاهده خواهید کرد.


به طوری که می توانید ام دی افی متناسب با نیاز خود راحتی بخرید. همچنین این سایت تمامی محصولات خود را ضمانت می کند. از دیگر خدمات این سایت می توان به پشتیبانی رایگان آن در رابطه با ام دی اف ها و قیمت های آن ها و ارسال رایگان ام دی اف مورد نظر شما اشاره کرد.


یکی از مهم ترین خدمات این سایت، تخفیفات ویژه آن در زمان های مختلف است که در خرید حضوری امکان بهره مندی از این تخفیف ها وجود ندارد. بنابراین جهت خرید ام دی افی قابل شستشو متناسب با نیاز خود ضمن پرداخت کم ترین هزینه، می توانید به این سایت مراجعه کنید.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته