دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 11:16

سکان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم در دستان یک مدیر زن

مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید پژوهش و فناوری واحد قم با حضور دبیر هیات امنا، اعضای هیات رئیسه، روسای دانشکده‌ها، مدیران ستادی وکارکنان حوزه پژوهش و فناوری برگزار شد.
کد خبر : 60446

به گزارش خبرنگار آنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در این مراسم، اعتبار هر دانشگاهی را به دستاوردهای پژوهشی آن دانست و گفت: اعتبارسنجی و رتبه‌بندی مراکز دانشگاهی را بر اساس تعداد مقالات علمی و فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیات علمی می‌سنجند.


دکتر محمدسالار کسرایی، وظیفه اصلی اعضای هیات علمی را تولید علم برشمرد و افزود: پژوهش موتور اصلی دانشگاه و وظیفه اصلی اعضای هیات علمی تولید علم است و تولید علم هم از طریق کارهای پژوهشی، تحقیقاتی و نوآوری حاصل می‌شود.


وی، نظم را عامل پیشرفت در تمامی امور دانست و تاکید کرد: وجود نظم در کار‌ها باعث اعتبار انسان می‌شود و اگر می‌خواهیم دانشگاهی خوب و رو به رشد داشته باشیم باید برای ارتقای جایگاه آن تلاش کنیم و این امر با مشارکت همه کارکنان و اعضای هیات علمی میسر است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تبریک به دکتر محبوبه سادات شریف به عنوان معاون جدید پژوهش و فناوری و با توجه به سوابق درخشان وی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، وی را از استادان و پزوهشگران بر‌تر و باسابقه و تلاشگر دانست و از زحمات دکتر نادر منیرپور در مدت تصدی معاونت پژوهش و فناوری تشکر کرد.


کسرایی با اهدای لوح تقدیر و هدیه به معاون سابق از وی قدردانی و حکم انتصاب شریف را به عنوان معاون پژوهش و فناوری به وی تقدیم کرد. ​​​​​​​​​​​​​​​​



معاون سابق پژوهش و فناوری واحد قم هم گزارش عملکرد یکساله خود در باره اخذ مجوز مرکز رشد واحدهای فناور و شورای تحصیلات تکمیلی را تشریح کرد.


معاون جدید پژوهش و فناوری واحد قم از سال ۱۳۸۱ عضو هیات علمی واحد قم و با مرتبه استادیاری دارای مدرک دکتری شیمی معدنی از واحد علوم و تحقیقات تهران در سال ۱۳۸۳ است.


وی دارای ۲۸ مقاله ISI و ارایه ۴۸ مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی است. او دارای سابقه اجرایی مدیر پژوهش، مدیر گروه شیمی و پژوهشگر بر‌تر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب