دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 17:01
در واحد تهران شمال

نشست تخصصی «همایش بین‌المللی گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی(ره) و جهان معاصر» برگزار شد

دومین نشست تخصصی «همایش بین المللی گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» با موضوع «جایگاه وحدت در اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)» در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و علوم انسانی واحد تهران شمال برگزار شد.
کد خبر : 60433

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این نشست به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و با مشارکت مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و با حضور فرهیختگان، دانش پژوهان و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، اندیشمندانی همچون جواد مددی، رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد رحیم عیوضی عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و محمد حسین جمشیدی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با محکومیت اقدام ددمنشانه عمال آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر، به تبیین تاثیر سیره و تفکرات امام راحل (ره) در راستای وحدت و توسعه این اندیشه در میان جامعه مسلمین پرداختند.


تجزیه و تحلیل مبانی نظری و سیره عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و پاسخ به سئوالات حاضرین، بخش دیگر این سمینار یک روزه بود.


پایگاه اطلاع رسانی www. sccir. ir به منظور دریافت مقالات علمی پزوهشگران راه اندازی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت در یکی از ۱۲ محور تعیین شده نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته