دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1400 - 11:21
رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

پلمب ۳ مغازه فروش لوازم خانگی در خیابان امین حضور

ناصر مدیحی طامه از پلمب ۳ فروشگاه فروش یخچال و لوازم خانگی به دلیل برچسب‌زنی غیرقانونی خبر داد.
کد خبر : 604055
لوازم خانگی

ناصر مدیحی طامه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه جامعه خبرگزاری آنا اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های اعلام شده درباره تخلف فروش یخچال‌ در خیابان امین حضور، رصد ۳ مغازه که اقدام به عرضه یخچال‌های ساخت ایران به عنوان کالای خارجی می‌کردند انجام شد.


رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران افزود: بر اساس تحقیقات و اقدامات انجام شده، مشخص شد ۳ فروشگاه‌ با برچسب‌زنی بر روی یخچال‌های ایرانی و فروش این یخچال‌ها به عنوان کالای خارجی به شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.


وی با بیان اینکه این ۳ فروشگاه به دلیل تخلف پلمب شدند و یخچال‌ها به سازمان تملک املاک تملیکی تحویل داده شد گفت: توصیه می‌شود هموطنان از شهرهای مرزی کشور کالاهای خانگی خریداری نکنند. همچنین برخی افراد برچسب یخچال‌های تولید داخل را که کیفیت و ظاهرشان با کالاهای خارجی شباهت دارند تعویض کرده و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.




بیشتر بخوانید:


الزام داشتن نمایندگی مجاز برای کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی بادوام


بیش ۷۰۰ هزار داروی غیر مجاز در مرزداران تهران کشف شد




مدیحی طامه بیان کرد: توصیه می‌شود شهروندان اجناس و یخچال‌های با کیفیت ساخت ایران را خریداری کنند.


رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران افزود: در حال حاضر رصد چند فروشگاه دیگر را نیز در برنامه خود داریم کارگاه‌های آن‌ها شناسایی شده است.


وی درباره زمان پلمب این ۳ فروشگاه گفت: این فروشگاه‌ها ۳ شنبه ۲ شهریورماه پلمب شدند و روز گذشته یخچال‌ها تحویل املاک تملیکی داده شد.


انتهای پیام/۴۰۷۶/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته