دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1400 - 11:49
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران مطرح کرد؛

فعالیت ۶ بوستان فرامنطقه‌ای به عنوان مرکز واکسیناسیون خودرویی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: ۶ بوستان فرامنطقه‌ای و ۲۲ سوله بحران و مجموعه ورزشی به عنوان مرکز واکسیناسیون خودرویی در تهران فعالیت می‌کند.
کد خبر : 602224
جوادی یگانه



به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران صبح امروز در صحن امروز شورای شهر در ارائه گزارش به اعضای شورای ششم گفت: اقدامات رویکردی ما در شهرداری بر مبنای عدالت توزیعی، التیام‌بخشی، مشارکت اجتماعی و نشاط اجتماعی بوده است که برگزاری نوروزگاه، شادستان، کنسرت آنلاین و مسابقات نقاشی شهری که من دوست دارم، همچنین کوچه‌های دوستی از جمله این موارد است.


وی با بیان‌که در جهت مقابله با کرونا، ۶ بوستان فرامنطقه‌ای به عنوان مرکز واکسیناسیون خودرویی و ۲۲ سوله بحران و مجموعه ورزشی در این زمینه فعال است عنوان کرد:شهرداری تهران ۳۴۳ سرای محله و ۱۹۰ سالن اجتماعات و آمفی‌تئاتر دارد و ۲۰ مددسرا، ۲ سامان‌سرا و ۱۰ مجمتع بهاران نیز در پایتخت دایر است.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به احداث دو گرمخانه ویژه مردان و زنان در مناطق ۵ و ۱۲ در سال ۹۸ اشاره و ادامه داد: باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران و مجمع خیرین مناطق بیست و دوگانه نیز راه‌اندازی شده است و پویش چهارراه کودک را داشته‌ایم. همچنین خدمات در گرمخانه‌ها شبانه‌روزی شده است.


جوادی یگانه با بیان‌این‌که رویکرد اجتماعی و فرهنگی به همه مسائل مدیریت شهری وجود دارد افزود: برنامه‌های شفاف و انگیزشی برای آحاد مردم از رویکردهای تهران ۱۴۰۰ بوده و افزایش زیست‌پذیری شهری، همچنین نگاه به سیر تاریخی یکصدساله شهر و تحقق عدالت اجتماعی در خدمات‌دهی از اهداف کلی رویکرد تهران ۱۴۰۰ است. برهمین مبنا، دو پویش اصلی جان تو جان شهر و پویش نور، شهر و امید ویژه اعیاد مذهبی برگزار شد.


انتهای پیام/۴۱۶۱



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته