دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1400 - 12:57

خرید کود کشاورزی از معتبرترین فروشگاه کود کشور

خرید کود برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است زیرا کمک شایانی به رشد و کیفیت گیاهان و محصولات آنان دارد. برای رشد محصولات سالم و سرشار از مواد مغذی، کشاورزان باید از داشتن خاک مقوی اطمینان حاصل کنند.کودها انواع گوناگونی دارند که برای خاکها و گیاهان متفاوت به کار می روند.
کد خبر : 602223
کود کشاورزی



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، خرید کود برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است زیرا کمک شایانی به رشد و کیفیت گیاهان و محصولات آنان دارد. برای رشد محصولات سالم و سرشار از مواد مغذی، کشاورزان باید از داشتن خاک مقوی اطمینان حاصل کنند.کودها انواع گوناگونی دارند که برای خاکها و گیاهان متفاوت به کار می روند. اما کودهای طبیعی و شیمیایی کدامند؟ مهم ترین تامین کنندگان کود کدامند؟ بهترین قیمت کود چیست؟ و از کجا می توان کودی با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه نمود؟


کود چه کاربردهایی دارد و چرا استفاده از کود برای کشاورزان ضروری است؟


اغلب گیاهان برای جلوگیری از کمبود مواد مغذی به کودها نیاز دارند. اگر خاک مواد معدنی و مغذی کافی نداشته باشد، گیاهان پژمرده می شوند و یا زرد و ضعیف شده و از رشد مناسب محروم می شوند. همینطور میزان و کیفیت محصولات گیاهان نیز، کاهش می یابد.


هنگامی که محصولات برداشت می شوند، مواد مغذی مهم از خاک خارج می شوند.


اگر خاک از طریق کوددهی با مواد مغذی دوباره تامین نشود، کیفیت محصول به مرور زمان بدتر می شود. کوددهی به خاک و گیاهان، موجب میشود که نه تنها گیاهان سالم و شاداب بمانند، بلکه آنها را قادر می سازد که غذای مغذی برای انسان فراهم کنند. بعلاوه حیوانات نیز می توانند به غذای گیاهی خود از خاک دسترسی یابند و تغذیه مناسبی شوند.


از کجا انواع کودهای طبیعی و شیمیایی را بخریم؟


کودها محصولاتی حیاتی برای گیاهان و خاک می باشند که تاثیر مهمی بر سلامت انسانها، حیوانات و گیاهان دارند. بنابراین خرید آن ها باید با دقت و از یک تامین کننده مطمئن صورت گیرد. شرکت فروشنده کود لازم است محصولاتی مورد اعتماد و باکیفیت به مشتریان ارائه دهد و از خدمات فروش مطلوبی نیز برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند در اسرع وقت، بهترین کود را با نازلترین قیمت و در اسرع وقت دریافت نمایند.


شرکت کیا کود این امکانات را برای خریداران کود فراهم می نماید و ضمنا مشاورانی دارد که به سوالات خریداران کود، پاسخ داده و آنها را راهنمایی می نمایند.


افتخار شرکت کیا کود اینست که انواع کود را در اختیار دارد و برای انواع گیاهان و محصولات، کود مناسب را تهیه می نماید. کافیست به آدرس سایت Kiakoud.com مراجعه و یا با شماره های این شرکت تماس حاصل نمایید.


فروشندگان متخصص کیا، با اطلاعات کامل در ساعات اداری در خدمت شما هستند تا شما را در انتخاب کود مناسب یاری نمایند.


شرکت کیا کود شما را از خرید بصورت حضوری معاف نموده است و با نازلترین قیمت و بالاترین خدمات، کودهای مختلف را به مشتریان ارائه می دهد.


بنابراین بهترین محل خرید انواع کود، شرکت کیا کود می باشد.


تفاوت بین کودهای معدنی و کودهای آلی چیست؟


در طبیعت 17 ماده مغذی لازم برای رشد گیاهان وجود دارد. نوع کود مورد نیاز شما بستگی به نوع محصول شما و کمبود مواد مغذی در هر خاک خاص دارد. محصولات مختلف مقادیر مختلف مواد مغذی را از خاک حذف می کنند.


بسیاری از کشاورزان از کودهای ترکیبی NPK استفاده می کنند که ترکیبی از چندین ماده مغذی را همزمان فراهم می کند.


کودهای آلی مانند ضایعات حیوانی و کمپوست قرن ها مورد استفاده قرار گرفته اند و منبع ارزشمندی از مواد مغذی و مواد آلی هستند که ساختار خاک را تقویت می کند.


اما از قرن بیستم، کودهای معدنی برای برآوردن نیازهای غذایی روزافزون جمعیت جهان مورد نیاز است. مقدار مواد مغذی در کودهای آلی متفاوت است و نسبت به کودهای معدنی بسیار کمتر است.


کودهای معدنی میزان مورد نیاز و تعداد وسایل نقلیه برای حمل محصولات کوددهی را کاهش می دهند.


فروش انواع کود شیمیایی


بر اساس تخمین سازمان ملل متحد، تا سال 2050 جمعیت جهان به 9.8 میلیارد نفر می رسد. اگر قرار است بتوانیم غذای کافی برای همه تولیدکنیم، افزایش عملکرد محصولات ضروری است.


این افزایش بدون کوددهی دقیق برنامه ریزی شده امکان پذیر نیست.


برای این مورد شما میتوانید درباره خرید مواد شیمیایی بیشتر بخوانید.


کودهای معدنی


سه کود معدنی رایج عبارتند از: نیتروژن ، فسفر و پتاسیم


انجمن بین المللی کود تخمین زده است که 73درصد خاکها کمبود فسفر دارند در حالی که 55 درصد فاقد پتاسیم هستند و 85 درصد از خاکهای جهان کمبود نیتروژن دارند.


بدون افزودن مواد مغذی اضافی از کودها به خاک، بسیاری از گیاهان توان جبران کمبود این مواد ارزشمند را ندارند.


از آنجا که گیاهان قادر به جذب مستقیم نیتروژن از هوا نیستند ، خاک تنها وسیله آنها برای به دست آوردن این ماده مغذی مهم است. اگر خاک ازت کمی داشته باشد،کاربردکودها برای افزایش سطح تغذیه مورد نیاز است.


غلظت های زیادی از منابع پتاسیم در عمق زیر سطح خاک (اغلب در حدود یک کیلومتر) وجود دارد و دور از دسترس ریشه های گیاه است. استخراج پتاسیم و بکارگیری کود آن، این ماده مغذی طبیعی را به سطح خاک و در چنگال ریشه های گیاه می رساند


فسفر در سنگهای خاصی وجود دارد ، اما برای دسترسی گیاهان به این ماده مغذی ، باید محلول در آب باشد. استفاده صحیح از کودهای فسفره به گیاهان کمک می کند تا آن را از طریق خاک جذب کرده و تولید بالا و رشد سریع را تضمین کنند.


بهترین قیمت کود شیمیایی را از کجا دریافت کنیم؟


خرید کود، با شرایط، کیفیت و قیمت مناسب بهترین خواسته تمام مشتریان است. کیا کود بهترین قیمت کود را به مشتریان اعلام می نماید. شعار شرکت کیا کود، جلب رضایت مشتری می باشد، بنابراین رعایت انصاف و قیمت های بی نظیر آن شما را متحیر می سازد.


کافیست با مراجعه به سایت این شرکت و برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیام به واتساپ آن، در اسرع وقت از قیمت های به روز انواع کود شیمیایی، آلی و ارگانیک آگاه شوید.


کود به چه شکل هایی در بازار وجود دارد؟


آگاهی از میزان دقیق مواد مغذی موجود در کود معدنی نیز برنامه ریزی برای فرآیند کشاورزی را آسان می کند. کودهای حاوی عناصر اصلی، فرعی و ریزمغذی در حال حاضر به طور گسترده تری در اختیار کشاورزان قرار دارد.


کودهای معدنی بیشتر به شکل دانه ای جامد و مناسب هستند که آنها را برای حمل و نقل و کاربرد کشاورز مناسب می کند. گیاهانی که در خاک کمبود تغذیه ای و بارور نشده رشد می کنند ، اغلب کوچکتر و کندتر از گیاهان از خاک سالم رشد می کنند.


البته، کودهای مایع نیز نیز وجود دارند که متناسب با نیاز مشتری و نوع گیاه انتخاب می شوند.


تامین کنندگان و واردکنندگان کود در کشور کدامند؟


برخی از کودها درون کشور تولید می شوند و برخی نیز از سایر کشورها وارد ایران می گردد. خرید کود از یک تامین کننده کود بسیار حایز اهمیت است، زیرا انواع کود طبیعی و معدنی را در اسرع وقت با مرغوبیت بالا و قیمت پایین در اختیار خریداران قرار می دهد.


از بهترین تامین کنندگان کود می توان به شرکت کیا کود اشاره نمود. کیا کود با راه اندازی سایتی مدرن، امکان خرید انواع کود را به ساده ترین و سریعترین شکل برای مشتریان فراهم نموده است.


ضمنا مشاوران متخصص کیا کود شما را در خرید صحیح راهنمایی می نمایند. توصیه ما به شما بازدید از سایت کیا کود به آدرس Kiakoud.com و خریدی لذت بخش و با خاطری آسوده از قیمت و کیفیت می باشد.


کافیست کود مورد نیاز خود، را درخواست نمایید تا به سرعت در اختیار شما قرار گیرد.


خرید کود کشاورزی


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته