دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1400 - 11:12
یک عضو شورای شهر تهران:

مصوبات دردسرآفرین شورای پنجم بررسی شود/ برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران

یک عضو شورای شهر تهران گفت: در ماه‌های پایانی شورای شهر پنجم مصوبه‌ای در خصوص آیین نامه مالی و معاملاتی سازمانها و شرکتهای شهرداری به تصویب رسید که احتمالاً دردسرآفرین شود.
کد خبر : 600962
 ناصر امانی، عضو شورای شهر ششم تهران

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورا در تذکری گفت: در ماه‌های پایانی شورای شهر پنجم مصوبه‌ای در خصوص آیین‌نامه مالی و معاملات سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری به تصویب رسید.


وی عنوان کرد:بر اساس این مصوبه همه معاملات سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری از ۳۱ خرداد در صورت عدم رعایت این مصوبه بر اساس مصوبه پیشین ارزیابی خواهد شد که احتمال دارد این مصوبه توسط نهاهای نظارتی دردسرآفرین شود. از این رو لازم است سرپرست شهرداری یا شورای شهر یک طرح دوفوریتی تهیه و برای بررسی به شورا ارائه دهد.


این عضو شورای شهر تهران در خصوص آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری عنوان کرد: قرار بود این آزمون توسط مدیران سابق شهری برگزار شود اما با اعتراض اعضای شورای ششم و دخالت نهادهای نظارتی متوقف شد.


امانی با بیان این‌که داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت در این آزمون اهمیت دارد افزود: لازم است این آزمون با انجام اصلاحات گفته شده برگزار شود.


انتهای پیام/۴۱۶۱


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته