دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1400 - 13:15

جدال نفس‌گیر مبارزان پیش‌تاخته با اهریمن کرونا

به بهانه بازدید از مرکز سرپایی بیماران کرونایی مستقر در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) سمنان که با مشارکت مرکز سفیر سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان متشکل از استادان و دانشجویان جوان و توانمند این دانشگاه اداره می‌شود. مرکزی که در مشارکت برای مهار پیک چهارم موفق ظاهر شد و تقدیر مسئولان بهداشت و درمان را دریافت کرد، اکنون وارد میدان مبارزه با کرونای وحشی در پیک پنجم شده است.
کد خبر : 600814
جدال نفس‌گیر مبارزان پیش‌تاخته با اهریمن کرونا

تقدیم به مبارزان میدان تهاجم کرونا و مدافعان سلامت:


کرونا؛ این اهریمن پلید، بسان اژدهای هفت‌سر، می‌غرد و می‌تازد و جان‌های شیرین را به کام خود فرو می‌کشاند. قربانی می‌گیرد و خلقی حیران و درمانده را در عزای هجران غریبانه عزیزانشان به اندوهی تلخ می‌نشاند.


کرونای پلید، حریص و سیری‌ناپذیر، جولان می‌دهد و جان می‌طلبد. جان شیرین! با نفس‌های مرگبارش می‌تازد و می‌رقصد و پیروز و مست، سور عزایمان را به نظاره نشسته است.


در این‌سو اما، مردان و زنانی از تبار غیرت و اراده، با عزمی راسخ در برابر این تباهی عالم‌گیر چون سروهای افراشته، عزم مبارزه دارند. جدالی نفس‌گیر و نامتوازن با اهریمنی خون‌آشام که قصد رفتن ندارد. آمده تا بماند و جان‌ها بستاند. مبارزه‌ای تن‌به‌تن تا پای جان برای بقاء جان‌های شیرینی که بسیار جان‌ها به جانشان بسته است.


مبارزانی از جنس نور، شجاع، بی‌پروا و غیور، در زمانه‌ای که آدمیان در خواب گران غفلت به سر می‌برند و در خط مقدم مبارزه، آنجا که از ‌شهامت مدعیان خالی است، میدان‌دار جنگ با هیولای تاریکی شده و عرصه را بر این قاتل وحشی بی‌رحم تنگ آورده‌اند. به مدد الهی پیروز خواهند شد اگر و اگر پیش از آنکه خسته شوند بیدار شویم و یاریشان کنیم!


دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته