دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم ساری در مجلس گفت‌وگو با آنا:

قطعی برق اوضاع مازندرانی‌ها را وخیم‌تر کرد/ دولت به داد مردم مازندران برسد

نماینده مردم ساری در مجلس می‌گوید، قطعی برق علاوه بر شیوع کرونا، اوضاع مردم استان مازندران را وخیم‌تر کرده است.
کد خبر : 600112
کرونا

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا درباره وضعیت استان مازندران به دنبال شیوع گسترده کرونا در این استان گفت: علاوه بر شیوع کرونا، یکی از مواردی که مردم استان مازندران با آن مواجه هستند، قطعی پیاپی برق در این استان است. لذا به دنبال تماس‌های مکرر مردم استان ، با وزیر نیرو و معاونت برق و انرژی وزارت نیرو جلسه‌ای برگزار شد که در این جلسه صدای نگران مردم استان را به گوش وی برسانیم.


نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به علت شیوع گسترده کرونا در استان مازندران افزود: مازندران استانی است که به دلیل سیل عظیمی از مسافران در تیر رس کرونا قرار گرفته که این قضیه منجر به افزایش برق مصرفی شده است، به همین دلیل موضوع قطع برق در استان مازندران نیاز به رسیدگی کامل دارد.


بابایی کارنامی قطع پیاپی برق را یکی از عوامل وارد شدن خسارت به فعالین اقتصادی استان مازندران دانست و تصریح کرد: خساراتی که به دلیل قطع پیاپی برق به تولیدکنندگان و کارخانه‌های شالی‌کوبی در این فصل وارد می‌شود، حائز اهمیت است.




بیشتر بخوانید:


ارسال فوری تجهیزات مقابله با کرونا به ۱۲ استان کشور


موافقت دولت با اختصاص اعتبار به وزارتخانه‌های نیرو و راه




نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه با وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در جلسه‌‎ای که با وزیر نیر برگزار شد از وی درخواست کردم تا به داد مردم استان برسد و در یک مهلت چهار روزه این مشکلات را حل کند.


بابایی کارنامی در پایان یادآور شد: مطمئنا به تلاش‌هایم در مورد جلوگیری از قطعی‌ها ادامه خواهم داد و حتی در صحن علنی مجلس هم اعلام خواهم کرد که به داد مردم مظلوم مازندران برسید.


انتهای پیام/۴۱۵۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته