دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1400 - 12:54
سرپرست شهرداری تهران:

یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری تأمین آرامش شهروندان است

سرپرست شهرداری تهران یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری را تأ‌مین آرامش شهروندان دانست و گفت:اگر نتوانیم به‌طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.
کد خبر : 599631
علیرضا جاوید



به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا جاوید در صحن علنی شورای شهر تهران به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و گفت: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های خدماتی این است که اثرات آن مستقیماً در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند.


سرپرست شهرداری تهران شهرداری را نقطه اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم دانست و گفت: اگر نتوانیم به‌طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.


جاوید با تأکید بر اینکه امیدوارم در این دوره کوتاه گذار و مدتی که سرپرست شهرداری تهران هستم امانت‌دار خوبی باشم، ادامه داد: بیش از ۱۸ سال از حضورم در شهرداری می‌گذرد و در این مدت به صورت پیوسته و دائمی در شهرداری تهران حضور داشتم و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردم.


وی گفت: تفاوت‌های قومی، فرهنگی و تنوع در سکونت همچنین مشاغل باعث می‌شود مردم شهر تهران سلایق مختلفی داشته باشند. شهرداری بتواند با این تفاوت‌های موجود امکانات لازم را در اختیار مردم قرار دهد.


جاوید تصریح کرد: از تفاوت‌های دیگر فعالیت شهرداری تهران با دیگر سازمان‌ها این است که شهرداری تهران خودش موظف به تأمین درآمد است همچنین ساختار پیچیده این سازمان به دلیل تنوع خدماتی مثل شهرسازی، ‌عمرانی، حمل و نقل و حتی کفن و دفن است.


سرپرست شهرداری تهران تأ‌کید کرد: همچنین سرانه‌های خدماتی آموزش، بهداشت و فضای سبز نیز از جمله وظایف شهرداری تهران است، اما آنچه که بیشتر از همه این امکانات اهمیت ویژه دارد آرامش شهروندان در شهر است.


جاوید در پایان سخنان خود یکی از مهم‌ترین اهداف در شهرداری را تأمین آرامش شهروندان خواند و تصریح کرد: حدود ۹۴ الی ۹۵ درصد کمی و زیرساخت‌های تهران تأمین‌شده و باقی نیز تأمین می‌شود و امیدوارم در این دوره شاهد آرامش شهر باشیم.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته