دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رویدادهای دانشگاهی؛

اخبار کوتاه از واحدهای اصفهان، کنگاور، مشگین‌شهر و خاش

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید تدارکات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) انجام شد.
کد خبر : 59902

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ابتدای این برنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با سخنانی از زحمات عباسعلی حبیبی در دوره مسئولیت خود در ۳۰ سال گذشته در سمت‌های مختلف به ویژه مدیریت تدارکات تشکر و علی باقری را به عنوان مدیر جدید تدارکات شایسته احراز این پست دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرد.


دکتر احمدعلی فروغی گفت: بازنشستگی مرحله‌ای جدید و تحولی نو در زندگی هرفردی است و هرگز به معنای پایان مسئولیت پذیری نخواهد بود بلکه بازنشستگی مرحله انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر است و امیدوارم جناب حبیبی بتواند تجربیات خود رابه دیگر کارمندان دانشگاه منتقل نمایند و ارتباط خود را همچنان با دانشگاه حفظ کنند.


در ادامه حبیبی با تشکر از حمایت‌های همیشگی فروغی گفت: در ابتدا من به عنوان حسابدار در این دانشگاه استخدام شدم و با گسترش دانشگاه مسئولیت‌های جدید تری را پذیرا شدم وپس از فوت مرحوم اعتباریان درآذر ماه ۸۴ به سمت مدیر تدارکات منصوب شدم و خوشحالم که در طول ۳دهه خدمت خود توانستم خداپسندانه در این دانشگاه کار کنم وهم اکنون با افتخار و سربلندی و از همه مهم‌تر با سلامت کامل وارد دوران بازنشستگی شوم.


دکتر حسین شریفی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با تشکر از مدیر سابق تدارکات گفت: باتوجه به توانمندی‌های آقای علی باقری ایشان جایگزین بسیار مناسبی برای وی هستند.


در این جلسه همه اعضای هیات رئیسه به نوبه خود با تبریک به علی باقری مدیر جدید تدارکات از تلاش‌های عباسعلی حبیبی در دوره مدیریت تدارکات قدردانی کردند. در پایان این مراسم به رسم یادبود هدیه‌ای به عباسعلی حبیبی تقدیم شد.


کارگاه اخلاق حرفه ایی و اداری در اسلام در واحد کنگاور برگزار شد


کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ایی و اداری در اسلام در دانشگاه آزاداسلامی واحد کنگاور برگزار شد.


دفترمطالعات و آموزش نیروی انسانی واحد کنگاور اقدام به برگزاری کارگاه اخلاق حرفه‌ایی و اداری در اسلام به مدت ۱۶ ساعت معادل یک واحد درسی ویژه کارکنان واحد کرده است.


در مقدمه سرفصل این دوره آمده است: پایبندی به مسئولیت‌های اخلاقی خود در هر پست و سازمانی منوط به شناخت دقیق آن‌ها از حقوق طبیعی و عناصر محیطی است. صرف توجه به نیازهای فردی، ازمهم‌ترین موانع توسعه است و پیشگیری از آن با ترویج اخلاقیات در زمینه‌های شخصی، اجتماعی و سازمانی میسر است. توجه به مبانی نظری اخلاق اداری و حرفه‌ای به ویژه براساس آموزه‌های اسلامی از مهم‌ترین خلاهای معرفتی در کشور است. اخلاقی‌سازی سازمان بستگی به تغییر نگرش، افزایش دانش و مهارت مواجهه اثر بخش با معضلات اخلاقی دارد.


اهداف دوره را می‌توان آشنایی با مفهوم نوین اخلاق حرفه‌ای، آشنایی با جایگاه راهبردی اصول و ارزش‌های اخلاقی در موفقیت سازمان، آشنایی با عوامل، موانع و روش‌های ترویج اخلاق در سازمان، با وفای به عهد و صدق لسان در محیط کار آشنا شوند، صفاتی را که کارمند باید داشته باشند را بدانند، با مسوولیتهای اخلاقی دانشگاه در قبال حقوق همه عناصر محیط آشنا شوند را بیان کرد.


تدریس کارگاه آموزشی از سوی هژیر رشیدی از مدرسان این واحد دانشگاهی بوده است.


نایب قهرمانی تیم فوتسال هیات علمی واحد مشگین‌شهر در مسابقات بزرگداشت هفته بصیرت استان اردبیل


تیم کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باغلبه برحریفان توانست نایب قهرمانی مسابقات فوتسال هفته بصیرت راکسب کنند این موفقیت ارزشمند ورزشی را به جامعه دانشگاهی و اعضای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض میکنیم.


تیم اعزامی واحد مشگین شهر به استان جام نایب قهرمانی مسابقات با حضور در دفتر ریاست واحد به دکتر دادفر ریاست واحد تقدیم کردند و دادفر نیز این موفقیت ارزشمند ورزشی رابه جامعه دانشگاهی و اعضای تیم واعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض کرد


این مسابقات دربین تیمهای دانشگاههای استان اردبیل برگزار شد.


اردوی فرهنگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد


در این اردوی فرهنگی که با همکاری سازمان بسیج اساتید استان به مناسبت هفته وحدت در چابهار برگزار شد تعدادی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، به همراه اعضای خانواده حضور داشتند.


ابراهیم صباغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش هدف از برگزاری این اردو را افزایش صمیمیت وروحیه همدلی بین همکاران و افزایش روحیه کاری انان عنوان کرد.




اختتامیه مسابقات فوتسال جام وحدت در واحد خاش برگزار شد


مسابقات فوتسال دانشجویی که به مناسبت هفته وحدت در واحد خاش با شرکت 7 تیم دانشجویی برگزار شده بود با قهرمانی تیم آموزش ابتدایی به پایان رسید.


تیم آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در بازی پایانی مسابقات فوتسال دانشجویی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شده بود در مقابل تیم تربیت بدنی به برتری 10 بر 3 دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب