دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 10:21

تجلیل از استاد پیشکسوت موسیقی ایران در واحد تهران مرکزی/ رونمایی از کتاب «موسیقی ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی»

مراسم تجلیل از مقام شامخ استاد دکتر امیراشرف آریانپور و همچنین رونمایی از کتاب وی با عنوان «موسیقی ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی» در دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 59857

به گزارش خبرنگار آنا، به همت دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از استاد امیراشرف آریانپور عضو هیئت علمی گروه موسیقی واحد تهران مرکزی تجلیل شد.


دکتر حسن ریاحی مدیر گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی در این مراسم در سخنانی به معرفی شخصیت علمی و والای دکتر آریانپور پرداخت.


آریانپور نیز در سخنانی با قدردانی از استادان و دانشجویان شرکت کننده در این مراسم اظهار کرد: گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی بهترین دانشکده موسیقی در ایران است و صمیمیت دانشجویان و استادان در زمینه علمی و هنری سبب پیشرفت این دانشکده شده است.



در پایان از طرف دانشکده هنر و گروه موسیقی هدایایی به رسم یادبود به وی تقدیم شد.


به گزارش آنا، امیراشرف آریانپور عضو هیات علمی گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با مرتبه علمی دانشیار و دارای مدرک کار‌شناسی از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۶، مدرک کار‌شناسی ارشد مدیریت از دانشکده حقوق ایران در سال ۱۳۳۹ و مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه گوته اتریش در رشته موزیکولوژی در سال ۱۳۵۲ است.


وی فعالیت‌های علمی و پژوهشی بسیاری داشته است که از جمله آنها می‌توان تالیف ۱۲عنوان کتاب، ۷ مقاله ISI، سه مقاله در کنفرانسهای بین المللی و تعداد راهنمایی بیش از ۵۰۰ پایاین نامه کار‌شناسی ارشد را نام برد.


از جمله افتخارات کسب شده توسط استاد موسیقی تهران مرکزی نیز می‌توان استاد نمونه منطقه ۸ دانشگاه آزاداسلامی، استاد نمونه دانشگاه سوره تهران، برگزیده خانه هنرمندان ایران، دریافت لوح سپاس و لوح تقدیر از برخی از شهرهای ایران نظیر: شهریار، کرج، مهاباد، اصفهان، برگزاری بزرگداشت وی در خانه هنرمندان ایران و مراسم اختتامیه دهه فجر در سالهای ۹۰ و ۹۱ را ذکر کرد.


وی پیش از این معاونت و مدیریت هنری تالار رودکی (وحدت)، ریاست هنرستان آواز رودکی، مدیریت پژوهش هنر دانشکده هنرو معماری و سردبیری مجله موسیقی (دوره سوم) را بر عهده داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته