دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پذیرش دانشجو در ۴ رشته مقطع کار‌شناسی ارشد واحد هادیشهر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر گفت: این واحد با بهره‌مندی از هیأت علمی توانمند و برخورداری از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب در ۴ رشته گرایش در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 59788

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا عظیمی ثانی با بیان اینکه سیاست‌های کلی واحد هادیشهر در زمینه تصویب رشته‌ها بر اساس چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی و استراتژی تدوین‌شده در واحد و در راستای تأکید دکتر میرزاده، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، درباره گسترش رشته‌های تحصیلات‌ تکمیلی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: تعداد کل رشته‌های مصوب در مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحدهادیشهر در مقطع کار‌شناسی ارشد ۴ رشته گرایش است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر ادامه داد: متقاضیان ثبت‌نام در مقطع کار‌شناسی ارشد می‌توانند یکی از رشته‌های مهندسی برق (سیستم‌های قدرت با کد ۴۰۰۸۱)، مهندسی برق (الکترونیک قدرت با کد ۴۰۰۸۳)، مدیریت دولتی (توسعه منابع انسانی با کد ۲۱۰۵۱)، مهندسی کامپیو‌تر (نرم افزار با کد ۴۱۰۰۲) را در واحد هادیشهر انتخاب کنند.


سرپرست واحد هادیشهرتصریح کرد: داوطلبان تحصیل در این واحد می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


عظیمی خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش هیأت رئیسه و کارکنان این دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر این است که در کنار بالا بردن کیفیت آموزشی و فراهم کردن شرایط مطلوب ادامه تحصیل دانشجویان، در رابطه با تصویب رشته‌های جدید هم به صورت جدی پیگیر امور باشند. اقدامات اساسی برای تصویب رشته‌های جدید و پرطرفدار در حال انجام بوده و در آینده‌ای نزدیک، بر تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی واحد اضافه خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند متعال شاهد تصویب و ابلاغ رشته‌های جدید برای پذیرش دانشجویان جدید در واحد باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته