دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

ناتوی فرهنگی، موضوع نشست دانشگاهیان واحد مشگین‌شهر با امام جمعه

نشست هیات رئیسه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با نام ناتوی فرهنگی به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سالن کنفرانس واحد مشگین‌شهر برگزار شد.
کد خبر : 59677

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر از اهداف ناتوی فرهنگی رهبری برجهان، نابودی باورها و اعتقادات، القای برتری نژادی، تهاجم فرهنگی، نشان دادن تمدن غربی به عنوان یک آرمان، بیان کرد.


حجت‌الاسلام رضا باوقار زمینه های پیدایش ناتو فرهنگی:بی توجهی نسبت به فرهنگ خودی، خودباختگی فرهنگی، عدم شناخت صحیح دین، بی سوادی اعلام کرد.


وی از جمله روش‌های موثر مقابله با ناتو فرهنگی در جامعه را تقویت ایمان، حاکم کردن ارزش‌های اسلامی در دانشگاه‌ها، حفظ خانواده‌ها، ترویج فرهنگ نماز و قرآن را بیان کرد.


باوقار در پایان جلسه از حسن نظر دکتر دادفر رئیس واحد مشگین شهر نسبت به برگزاری جلسات فرهنگی صمیمانه تشکر کرد.


نشست صمیمی مدیرکل حراست استان اردبیل با هیات رئیسه و کارکنان واحد مشگین شهر


در بازدید مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از واحد مشگین شهر، به درخواست مهندس منزلی مسئول حراست این واحد نشست صمیمی هیات رئیسه، کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد با مدیر کل حراست در سالن کنفرانس واحد برگزار شد.


دکتر ابراهیم دادفر سرپرست واحد مشگین‌شهر از طرف هیات رئیسه و کارکنان انتصاب شایسته رضا توحیدی را به سمت مدیر کل حراست دانشگاه آزاد استان اردبیل صمیمانه تبریک عرض کرد.


توحیدی از حضور هیات رئیسه، کارکنان، و اعضای هیات علمی واحد مشگین شهر دراین نشست صمیمانه تشکر کرد و افزود: وظیفه حراست صیانت از پرسنل، دانشجو و اموال دانشگاه است. ما در این فکر نیستیم که برای کارکنان و اعضای هیات علمی پرونده درست کنیم ما در فکر ایجاد فضای صمیمی و سالم در محیط اداری هستیم حراست را به خودتان مرجع قابل اعتماد بدانید.


وی افزود:‌ در شان یک محیط علمی و آموزشی نیست که همکاران نسبت به یگدیگر تهمت بزنند سعی کنیم در داخل مجموعه با همکاری رئیس و مسئول حراست مسائل حل شود. تمامی کارهای باید براساس قانون و قانون مداری صورت بگیرد و همه کارکنان باید نهایت همکاری و همدلی را درحوزه کاری خود با مسئولین دانشگاه برای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه را داشته باشند و همواره این شعار عدالت از سوی مدیران و انصاف از زیر دستان را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.


توحیدی ادامه داد: در سازمانها تغییر و تحول وجود دارد و اگر عزل و نصب نباشد سازمان پویا و کارآمد نمی‌شود پس اجازه بدهید رئیس طبق هدف و سلیقه خود انجام وظیفه کند و مسئولان هم توجه داشته باشند قبل از استعلام نباید به فردی پست داده شود.


وی با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: تلاش همه ما مشارکت حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات است و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات است و تاکید میکنم در سطح دانشگاه و ساعات اداری هیچکس حق ندارد به نفع یا علیه هریک از کاندیداها تبلیغات کند در صورت مشاهده برخورد جدی و قانونی برابر مقررات انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب