دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

کاشانی: سوشا با درایت مسئولان قضایی برمی‌گردد/ بازیکنان سرخابی به کلاس‌های آموزشی مناسبات اجتماعی‌ فرستاده شوند

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمانی که مشخص نشده به چه دلیل سوشا مکانی دستگیر شده در خصوص جدایی او تصمیمی نخواهیم گرفت.
کد خبر : 59673

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، ضمن حمایت از دروازه‌بان اول سرخ‌پوشان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «یک سوءتفاهم شخصی برای سوشا مکانی به وجود آمده و می خواهند بدترین برخوردها را با او بکنند. او اگر خبط و خطایی هم کرده که ما نباید به نحوی برخورد کنیم که انگار چه گناه بزرگی مرتکب شده‌ است. مطمئن باشید اگر این اتفاق برای یک تیم معمولی می افتد اصلا این اتفاق رسانه‌ای نمی‌شد. این وجاهت بالای پرسپولیس و استقلال است که آب خوردن بازیکنانش هم سوژه می‌شود.»


وی ادامه داد: «بر فرض که سوشا مرتکب اشتباهی شده است. سوال من این است که چه کسی است که در جوانی‌اش دچار اشتباهاتی از این دست نشده باشد؟ نباید که چنین بازیکن مستعدی را با برخوردی غلط از بین ببریم. مسئولان فنی و حقوقی باشگاه جلسه می‌گذارند، مراحل حقوقی و قضایی پرونده مکانی را بررسی می‌کنند و دست آخر تصمیمات لازم را درباره او می‌گیرند. سپس آن تصمیم را به ما اعلام می‌کنند تا درباره سوشا جلسه بگذاریم و تکلیف او را مشخص کنیم. بهتر است به جای قضاوت زودهنگام بگذاریم تا مراجع قضایی نتیجه پرونده دروازه‌بان ما را اعلام کنند.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مناسب در باشگاه‌های سرخابی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: «اول از همه بگویم که همان چیزی که می‌گویم را بنویسید تا مثل جاهای دیگر توضیحات من غلط عنوان نشود. بازیکنانی که در پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند به خاطر بزرگی نام این دو تیم به شدت زیر ذره‌بین هستند. باید برای آنها کلاس‌های آموزشی گذاشته و توضیح داه شود که در کجا بازی می کنند تا دچار چنین اشتباهات سهوی نشوند. آنها باید بدانند که در اجتماع الگوی جوانان زیادی هستند و به همین خاطر در مناسبات اجتماعی که دارند محتاط و حساب شده برخورد کنند.»


وی ادامه داد: «سوشا مشکلش حل می‌شود و با درایت مسئولان قضایی او به سطح اول فوتبال کشور برمی گردد. ما باید به گونه‌ای برخورد کنیم که بعد از این مسائلی از این دست رخ ندهد. بازیکن ما باید یاد بگیرد که با چه کسانی و چگونه برخورد کند. امیدوارم پرسپولیس هم از این موضوع به راحتی رد شود و راهش را با موفقیت طی کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب