اجلی: از مهمترین اهداف واحد میانه، ایجاد سیستمهای لازم برای آرامش خاطر دانشجویان در زمان امتحانات است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جلیل اجلی در جلسه توجیهی و هماهنگی با عوامل اجرایی امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۹۵-۹۴ واحد میانه گفت: امتحانات و نحوه برگزاری آن بسیار حائز اهمیت است و همه باید طبق قانون و مقررات، نظم، انضباط و تکریم ارباب رجوع، جلسات امتحانی را برگزار کنند.
وی برگزاری امتحانات سالم و فراهم کردن امکانات و زمینه مناسب برای دانشجویان با آرامش خاطر بیشتر در جلسه امتحانی را خواستار شد و اظهار کرد: مسئولیت پذیری بالای همکاران، وجود تعهد و احساس مسئولیت بالا از ویژگیهای بارز تمام کارکنان واحد است.
اجلی با توجه به موارد و نکاتی مهم درباره امتحانات، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان (کارت امتحانی)، کارت شناسایی برای دانشجویان الزامی بوده و به منظور برگزاری منظم امتحانات، استقرار دانشجویان در شماره صندلیهای مندرج در کارت ورود به جلسه امتحان ضروری خواهد بود.
عضو هیات علمی واحد میانه بیان کرد: مراقبین و عوامل اجرایی، با رعایت کامل آیین نامه امتحانات، با حضور به موقع در حوزههای امتحانی مربوط برای برگزاری جلسات منظم و منسجم امتحانات همکاریهای لازم و مستمر را انجام دهند.
اجلی اضافه کرد: دانشجویان باید حداقل ۲۰ دقیقه قبل از شروع امتحانات به منظور ارائه و کنترل کارت ورود به جلسه خود و استقرار در رأس زمان مقرر امتحان حاضر باشند تا تداخلی در برگزاری هر یک از حوزههای امتحانی دانشگاه ایجاد نشود.
وی تصریح کرد: محل برگزاری امتحانات همه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی در ساختمان مرکزی بوده و مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد نیز در دانشکده فنی و مهندسی (ساختمان مجتمع) اجرا خواهد شد.
این مسئول، سه عامل کیفیت، دقت، صحت و زیبایی در برگزاری امتحانات و لزوم رعایت آن از سوی مراقبان و دیگر مسئولان حوزه را یادآور شد و تاکید کرد: علاوه بر اینکه رفتارها و کارها درست و صحیح صورت گیرد، باید همکاران دقت لازم را در انجام وظایف محوله داشته باشند و زیبایی انجام کار عاملی است که باید به آن توجه شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد میانه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری امور آموزشی، همکاری عوامل اجرایی، برگزاری امتحانات و دانشجویان، شاهد برگزرای شایسته و موفق امتحانات پایان ترم نیمسال ۹۵-۹۴ باشیم.
انتهای پیام/