دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1394 - 09:46

تالیف و ترجمه کتاب «مدیریت تولید و عملیات» از سوی عضو هیات علمی واحد تهران مرکزی

«مدیریت تولید و عملیات» عنوان کتابی است که از سوی دکتر محمد کاباران‌زاده قدیم عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به چاپ رسید.
کد خبر : 59624

به گزارش خبرنگار آنا، کتاب «مدیریت تولید و عملیات» عنوان کتابی است که دکتر محمدرضا کاباران زاد قدیم عضو هیات علمی دانشکده مدیریت این واحد بزرگ دانشگاهی با همکاری جواد خمیس آبادی و مقداد طرفه تالیف و ترجمه کرد.


کاباران زاد قدیم در مقدمه این کتاب آورده است، «بزرگ‌ترین دغدغه سیاستمداران و مدیران یک جامعه، مدیریت کردن تولید و عملیات مربوط به آن می‌شود که تحت عنوان» مدیریت تولید و عملیات «مطرح می‌شود. مدیریت تولید و عملیات یکی از پایه‌ای‌ترین و اصلیترین مسایل مدیریت به شمار می‌رود. مدیریت تولید و عملیات یک دانش بسیار ژرف در شاخه مدیریت می‌باشد که آشنایی با این دانش برای مدیران و دانشجویان الزامی است.


در حال حاضر دگرگونی‌های زیادی در عرصه تولید به پیروی از رشد چشمگیر تکنولوژی از یک طرف و تغییرات اساسی در نگرش‌ها، خواسته‌ها، نیاز‌ها و تفکرات مشتریان از طرف دیگر رخ داده است.


مباحث اصلی مدیریت تولید و عملیات به نحوی طرح شود که هم مدیران صنایع و بازرگانی‌ها بتوانند از آن برای حل مسایل اساسی مدیریت تولید و بازرگانی شرکت‌ها بهره بجویند و هم دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد رشته‌های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی صنایع و سایر رشته‌های مرتبط با مباحث نظری و پایه‌ای این موضوع چنان آشنایی لازم و کافی را بدست آورند که بتوانند بطور عملی آن را در شرکت‌ها و سازمان‌ها بکار بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته