دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1400 - 11:22
یادگیری و آموزش تداوم دارد؛

معلمانی که وقت بیماری مشق ایثار دیکته کردند

عشق معلمی و آموزش آنقدر عمیق است که معلمان حتی در زمان بیماری هم نمی‌توانند دست از آموزش بکشند. تصاویر متعددی که از درس دادن معلمان در بیمارستان و روی تخت منتشر شده است که به رغم بیماری، به آموزش دانش‌آموزان پرداختند، انسان را به وجد می آورد.
کد خبر : 595368
فضای مجازی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بوشهر، هرچند شیوع روزافزون ویروس کرونا در کشور انجام بسیاری از مشاغل و برنامه‌ها را تعطیل و یا با مشکل روبه‌رو کرده است؛ اما معلمان و استادان با عشق و علاقه‌ مثال‌زدنی که به شغل خود دارند، هر روز شرافت و تعهد کاری را به نحو شایسته‌ای صرف کردند و با وجود سختی‌ها و کاستی‌ها رسالت خود را ادامه داده و اجازه ندادند چراغ آموزش خاموش شود.


ایثار معلمان در بعد زمان و مکان نمی‌گنجد و در ماه‌های اخیر آنان که در حین بیماری هم تدریس را رها نکردند، کم‌نبودند.


تصویر معلمانی که در شرایط کرونا از روی تخت بیمارستان درس داده‌اند، هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود. یکی از این مدرسان باشرافت، محمدجواد لطیفی همکار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار است که حتی با وجود ابتلای خود و ۳۴ نفر از اعضای خانواده‌اش به بیماری کرونا و نیز سوگ از دست دادن پدر با وجدان کاری دست از انجام مسئولیت خود برنداشت.


معلمانی که وقت بیماری مشق ایثار دیکته کردند


او به دلیل درد در قفسه سینه در بیمارستان بستری و با وخامت حال به بخش ccu منتقل شد؛ اما همین که مقداری بهبودی در حال خود مشاهده کرد در بیمارستان فعالیت‌های آموزش مجازی را آغاز کرد.


لطیفی در گروه تحصیلی حقوق مشغول به فعالیت است و در این ایام که انواع و اقسام کرونا از نوع هندی، انگلیسی، دلتا و دلتا پلاس در کشور جولان می‌دهد به کرونا مبتلا شد؛ اما هدایت و پرورش دانشجویان خود را بر هر مسئله‌ای مقدم دانسته و از تخت بیمارستان مسائل مربوط به کار خود را انجام داده است.


اینها گوشه‌ای از ایثار و مهرورزی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت کشورمان است که مشفقانه کوشیدند تا رهپویان علم و دانش از آموختن محروم نشوند و یادگیری تداوم داشته باشد.


عشق معلمی و آموزش آنقدر عمیق است که معلمان حتی در زمان بیماری هم نمی‌توانند دست از آموزش بکشند. تصاویر متعددی از درس دادن معلمان در بیمارستان و روی تخت منتشر شده است و به‌رغم بیماری به آموزش دانش‌آموزان پرداختند که انسان را به وجد می‌آورد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته