دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1400 - 02:19
در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری صورت گرفت؛

دستور ستاری برای توسعه کارآفرینی شیراز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری دستور توسعه کارآفرینی شیراز را با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی داد.
کد خبر : 594816
بازدید ستاری از کارخانه نوآوری شیراز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، در حاشیه بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کارخانه نوآوری شیراز، پیشنهاد همکاری این کارخانه در تأمین بخشی از فضای مورد نیاز برای استقرار شتاب‌دهنده و فضای کار اشتراکی مورد نیاز سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز مطرح شد.


محمد مهدی جباری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این بازدید با تشریح برنامه راه‌اندازی این سرای تخصصی ابراز امیدواری کرد که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از فضای مورد نیاز راه‌اندازی این سرا در محل کارخانه نوآوری شیراز به‌صورت مستقل در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد تا در کنار اکوسیستم استارتاپی موجود، گامی مفید در راستای اهداف کارآفرینی مشترک برداشته شود.


دستور ستاری برای توسعه کارآفرینی شیراز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی


پس از توضیحات ارائه شده، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با استقبال از طرح‌های کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی مقرر کرد تا با برگزاری فوری جلسات تخصصی درباره پیشنهاد ارائه شده بین دانشگاه آزاد اسلامی، گروه عطار( سرمایه‌گذار کارخانه نوآوری شیراز) و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در این باره تصمیمات لازم گرفته شود.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته